אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד לבחור מורה למחשבים?


כיצד לבחור מורה פרטי למחשבים

אם אתה מחפש מורה פרטי למחשבים הגדר לעצמך מה הם צרכיך. אם אתה לומד לבגרות לא יספיק לך בחור שמלמד אנשים מבוגרים כיצד לשלוח אימיילים. אתה צריך מורה עם ידע והשכלה מתאימה. ולהפך- אם יש לך קושי בשימוש בסיסי במחשב אתה לא צריך מורה לתכנות. בקיצור- חפש מורה מחשבים המתמחה בתחום אותו אתה רוצה ללמוד.

 מורה פרטי למחשבים – ידע בסיסי

בימינו לרובנו יש ניסיון בסיסי בשימוש במחשב, ובכל אופן זו לא בושה להיות גם טירון בתחום הזה ולעולם לא מאוחר מדי להתחיל. רמת הידע הנדרשת בשביל ללמד ידע בסיסי איננה גבוהה, לכן לא צריך לחפש מורה שיש לו בהכרח תארי השכלה גבוהים. לעומת זאת יש כישורים חשובים אחרים שצריכים שיהיו למורה כזה, כמו: היכולת ללמד, סבלנות, וניסיון בתחום הזה של שעורים פרטיים במחשב למתחילים.

ייתכן שאתה מחפש מורה פרטי למחשבים בשביל סבא שלך, שלא יודע אפילו איך מדליקים ואיך מכבים מחשב, ואתה לא מצליח או לא יכול ללמד אותו בעצמך. בשביל זה צריך מורה עם גישה אוהדת שלא לוקח שום דבר כמובן מאליו ועוזר לתלמיד  להתגבר על הפחד מהמכונה הזו. שמעתי על מורה למחשבים שלימד קבוצת מתחילים. המורה קרא: "כולם להיכנס למחשב שלי". ואז כל התלמידים קמו וניגשו למחשב של המורה, נבוכים משהו, כי הם לא הבינו איך הם בדיוק אמורים להיכנס למחשב שלו…

מורה פרטי למחשבים- הכנה לבגרות

 בבגרות במחשבים לומדים שפות תכנות, ניתוח מערכות מידע, עיצוב תוכנה ועוד. החומר הנלמד הוא בסיס מוצק וחשוב ללימודים גבוהים בתחום ההי טק והצלחה בבגרות במחשבים חשובה גם מבחינת סיכויי הקבלה למוסדות הלימוד (אוניברסיטאות, טכניון) וגם מבחינה זו שלומדים את הבסיס באופן יסודי ומפתחים הרגלי חשיבה ולימוד, מה שמקל מאד על המשך הלימודים בעתיד. מורה פרטי למחשבים המכין לבגרות חייב שיהיה לו ידע נרחב והשכלה מתאימה. רצוי בעל תואר BA, אם כי מורה אינטליגנטי ומנוסה שהוא "רק" הנדסאי מחשבים גם יכול להתאים. אם מדובר בכל אופן בסטודנט למדעי המחשב כדאי שיהיה לפחות תלמיד שנה ב'.

חשוב שיהיה מורה פרטי למחשבים – בנושא ממוקד

ייתכן ואינך רוצה להתקבל ללימודים גבוהים, ואתה מכיר מחשב ושימוש בסיסי בו. אבל אתה רוצה להתעמק ואולי אף להתמקצע בתחום מסוים. למשל שימוש במעבד התמלילים "וורד". לא כולם יודעים ומכירים את האפשרויות הרבות שיש ב"וורד", כמו למשל עריכת טבלאות מעוצבות, גרפים, עימוד לספרים ועוד. או אולי אתה רוצה לבנות לעצמך במו ידיך אתר, או להיות בונה אתרים? אין צורך להיות מהנדס מחשבים בשביל זה. אבל מורה פרטי כן יכול לעזור. חייב להיות מורה מנוסה שבנה כבר כמה וכמה אתרים (בקש לראות אתרים שהמורה בנה אם אינך בטוח ברמתו) מכיר את שפת HTML  על בורייה (זוהי השפה בה כותבים את הקוד של כל דף אינטרנט) וטכנולוגיות נוספות המאפשרות בניית אתר אינטראקטיבי, דינאמי, יפה ומעניין.

בדומה לזה אפשר למצוא מורים פרטיים בכל תחום. תוכנות עריכת תמונות, עריכת וידיאו, עריכה מוסיקלית, גראפיקה, תלת מימד ועוד. בכל התוכנות הייעודיות האלה מה שחשוב זה למצוא מורה שבאמת מכיר את התחום על בוריו ויש לו גם ניסיון מקצועי וגם בהוראה, ולא להסתפק במורה עם ידע כללי במחשבים. אדם היודע ללמד, מבין בעצמו לעומק את החומר ויש לו היכרות עם הדרישות לבגרות, ואף ניסיון בתחום.

 

כלי נגישות