אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד לבחור טכנאי גז מומלץ


טכנאי גז

טכנאי גז שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר

בשל הנושא הרגיש במיוחד של בטיחות בשימוש בגז, חשוב פי כמה לבחור טכנאי גז מורשה ומיומן. התקנת מערכת גז, מתקנים או מכשירים, איננה עבודה לחובבנים. תאונות רבות נגרמו כאשר אנשים בלתי מורשים לכך ניסו להתקין מכשיר גז או לטפל בעצמם בתקלה.

הפעולות המסוכנות ביותר כרוכות בשינוע, כמו הובלה במיכליות בלתי מוגנות והעברה בעת מילוי או פריקה. הגורמים העיקריים לאירועים מסוכנים קשורים בשחרור בלתי מבוקר של הגז על ידי טכנאים שאינם מורשים לכך, מה שמביא לדליפות של גז בדירות הצרכנים, ועלול לגרום לדלקות ולפיצוצים גם בבניינים השכנים.

אירועים הקשורים לגז בישראל

יש לזכור, כי בארץ מתרחשים מדי שנה מאות אירועי גז, שגורמים נזק רב לאדם ולרכוש. לאור כל אלה עלינו לדאוג לשירות מקצועי ומוסמך שלצוותי טכנאים מיומנים, ולהיות בטוחים שהם הוכשרו לטפל בהתקנה ובמתן שירות לכל סוגי המוצרים.

הטכנאי שמתקין עבורכם את מערכת הגז חייב להיות מגובה בחלפים מתאימים, והמוצרים צריכים להיות כאלה שנבדקו ואושרו על-ידי מכון התקניםהישראלי, ועומדים ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר הנדרשת.

בדיקה ברשימת ספקי הגז המורשים

בישראל פועלים כ- 30 ספקי גז מורשים אשר קיבלו ממשרד התשתיות הלאומיות רישיון לשווק גז לציבור. לכן, לפני שאנחנו מתקשרים עם ספק גז, חשוב לבדוק אם הספק מופיע ברשימת הספקים המורשים, אשר כוללת גם כתובות ומספרי טלפונים.

אנחנו ב- 2144 נספק לכם רשימה של ספקי גז מורשים ונדאג להפנות אתכם לבעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כלי נגישות