אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד לבחור את החברה להפעלת זיקוקים


זיקוקים

מגוון החברות המפעילות זיקוקים ופירוטכניקה בישראל גדול ועשיר. רוב החברות מציגות את עצמן כמומחה הבלעדי והמהימן ביותר בתחום. כיצד נדע איזו חברה באמת מהימנה ובאיזו כדאי לבחור?

כמה כללי יסוד צריכים להדריך אותנו בבחירה:
♦ מופעי הזיקוקים והאפקטים מתבצעים ע"י אנשי מקצוע זהירים + בעלי רישיון תקף להפעלת זיקוקים!
♦ כל הזיקוקים והאפקטים צריכים להיות בעלי תו תקן ישראלי- אירופי שעומד בסטנדרטים מחמירים של בטיחות.
♦ רצוי לבחור חברה שיכולה להציע מגוון רחב של זיקוקים ופירוטכניקה, כגון: זיקוקי די נור, מפלי אש, מזרקת אש, כוורת עם קנים בצורת מניפה, זיקוקים מיוחדים לכל שלבי החתונה, תותח לבועות סבון אכילות ותותח להפרחת קונפטי.
♦ רצוי לבחור חברה שמספקת בעסקת חבילה מלבד הזיקוקים גם תקליטן לחתונה או לבר מצווה, dj + ואפילו צלם אירועים. זה יחסוך לכם כאב ראש של חיפוש כל בעל מקצוע בנפרד.
♦ רצוי לבחור חברה שמתמחה ביצירת מופעי זיקוקים ופירוטכניקה מתוחכמים וייחודיים, שהיא בעלת ידע וניסיון ויכולה להציג תוצאות בשטח.

לפני שאתם מזמינים את החברה, בקשו לראות מופעי זיקוקים ופירוטכניקה שהחברה כבר עשתה באירועים גדולים, ציבוריים או פרטיים, כמו באירועי יום העצמאות או במופע הפתיחה של פסטיבלים למיניהם. בקשו לצפות בסרטוני וידיאו של הזיקוקים ומופעי הפירוטכניקה שהחברה עשתה. אם תקפידו על כל הדרישות האלה, תקבלו הפעלה מקצועית של אנשי פירוטכניקה מנוסים ויצירתיים, שיידעו להפיק את המקסימום מכל תקציב ומכל מופע, ויעלו את הרף של האירוע שלכם לגבהים חדשים ומפתיעים. באירוע שלכם קהל המוזמנים לא יאמין למראה עיניו, תרתי משמע!

כלי נגישות