אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כאשר המקרר מפסיק לקרר


טכנאי מקררים מקפיאים תיקון

התחושה הראשונה המתקבלת כאשר יש תקלה בטמפרטורה של המקרר שלך היא של תסכול. המזון המאוחסן לא יכול לשמור על טריותו ללא קירור נאות, במיוחד בימי הקיץ החמים. החדשות הטובות שניתן בקלות לטפל בתקלה. הצעד הראשון שעליך לבצע הוא לבדוק ולהבין מהי הבעיה בדיוק ומהיכן היא נובעת, שכן יש אינספור חלקים אשר עשויים להתקלקל בדרך זו או אחרת ולגרום לבעיה במערכת הקירור. ברגע שאתה תדע את המקור לבעיה, תוכל לנקוט בצעדים הנדרשים לטיפול, מהזמנת חלקי חילוף והתקנתם באופן עצמאי ועד להזמנת טכנאי מקררים ומקפיאים מוסמך.

יש מספר בדיקות ראייה שתוכל לבצע על מנת לגלות את סוג התיקון הנדרש. אם ישנו גורם זר החוסם את אחד המאווררים (קבל/מאייד), זה אומר כי כל המגנון לא מקבל את זרימת האוויר הנדרשת, דבר המוביל להתחממות יתר ולכיבוי אוטומטי של המכשיר. קבל מלוכלך יכול להוביל להתחממות יתר של מנגנון המקרר אשר במקביל גורם למדחס לחדול מלפעול עד להתקררות המנגנון.

עוד מקום נוסף שעליך לבדוק הוא המקפיא. אם נוצרת הצטברות של קרח, זה עלול להיות סימן למגוון בעיות בדוד, בטרמוסטט או בבקרה של מערכת ההפשרה המובנית במקרר אשר משפיעים על תהליך הקירור הכללי של המכשיר. אלא אם כן יש לך ניסיון וידע בתיקון מכשירים ביתיים ומערכות חשמליות, כדאי להפנות את הטיפול בבעיות המפורטות לעיל לטכנאי מקררים מוסמך ומקצועי – תיקון מקררים ומכשירים חשמליים אינו משחק ילדים, אחרי הכל. אם המקרר הפסיק לקרר ואינך בטוח כיצד לבחון או לטפל בבעיה, צור קשר עם טכנאי תיקון מקררים ומקפיאים. הבעיה, לא משנה עד כמה מורכבת, תטופל ביתר קלות ובמהירות מאשר אם תנסה לטפל בה בעצמך.

כלי נגישות