אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

יריעות ביטומניות מחיר


איטום גגות - יריעות ביטומניות - זיפות גגות

יריעות ביטומניות מחיר

חייגו עכשיו

073-2331447

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

איטום גג הבית

אחד הדברים שחשוב ביותר להקפיד עליהם במהלך עונת החורף היא איטום גג הבית. כאשר לא מקפידים על איטום או זיפות הגג בעונת הגשמים, עלול להיגרם נזק רציני לבית. נזק זה עלול לבוא לידי ביטוי בחדירה של קור לבית, בנזילות ועובש ובמקרים מסוימים אף בשיטפונות, הצפות וקריסת הגג.
הדרך הבטוחה ביותר להימנע מנזקים אלו הוא לאטום את גג הבית. באופן זה, מי הגשם לא חודרים דרך הגג, לא גורמים לנזקים בריאותיים ולא פוגעים במבנה הבית. מטרת האיטום היא לספק לגג הבניין שכבת בידוד שיכולה להגן עליו מפני הרטיבות ומאפשרת ניקוז של מי הגשמים.

יריעות ביטומניות

נהוגות בארץ שיטות שונות עבור איטום, אך השיטה היעילה והעמידה ביותר לאטום את גג ביתך היא באמצעות יריעות ביטומניות. יריעות ביטומניות הן הפתרון המומלץ ביותר עבור הצורך באטימת הגג, וזאת בשל מספר סיבות.  
ראשית, יריעות ביטומניות מספקות איטום חזק ועמיד ביותר. הן חזקות, גמישות, עמידות לנזקים כגון שריטות וקרעים ואינן מושפעות ממזג האוויר. בזכות תכונות אלה, היריעות מחזיקות מעמד למשך שנים רבות ויש להחליף אותן רק פעם ב-10 שנים. זאת, בניגוד לשיטות איטום אחרות אשר מחייבות חידוש לעיתים תכופות יותר.
יתרון נוסף של יריעה ביטומנית היא צבעה הלבן. הצבע הלבן, לעומת צבע הזפת השחור, אינו קולט חום ואינו גורם להתחממות של הבניין בזמן הקיץ. יתרון זה, בין היתר, מקנה ליריעות את עמידותן לאורך שנים.
העלות המקובלת של איטום ביריעות ביטומניות נקבע לפי שטח הגג, כאשר מחיר האיטום ביריעות נע בין 65 ל-1200 שקלים למ"ר.

מהן יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות הן יריעות איטום המורכבות משני חלקים עיקריים – ביטומן ושיריון. על מנת ליצור איטום, מחממים את היריעות באמצעות מבער גז. בעת החימום, הביטומן הופך לנוזלי ובאופן זה הוא נדבק אל התשתית הרצויה – הגג. לרוב, איטום באמצעות יריעות ביטומניות כולל שתי שכבות של יריעות, במטרה להביא לאיטום חזק יותר.
השימוש ביריעות ביטומניות אינו מסתכם רק באיטום גגות, אלא גם נהוג באיטום של קירות ורצפות. בארץ, משתמשים בשני סוגים של יריעות ביטומניות אשר ההבדל ביניהן נעוץ בסוג הפולימרים שהן מכילות. סוג אחד של היריעות, שבו פולימרים מסוג APP, מתאים עבור איטום גגות ואילו הסוג השני, שבו פולימרים מסוג SBS, מתאים עבור איטום של מרתפים, מקלטים ורצפות.
על כן, כאשר מתקינים יריעות ביטומניות, חשוב לוודא כי בוחרים בסוג המתאים לעבודה הרצויה.

רוצים לאטום את גג ביתכם באמצעות יריעות ביטומניות? השתמשו במערכת 2144 על מנת להזמין בעל מקצוע אמין ומומלץ שיבצע עבורכם את העבודה הדרושה.

 

כלי נגישות