אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

יישור שיניים למבוגרים


מרפאת שיניים - רופא שיניים

אם בעבר יישור שיניים היה שייך יותר לילדים צעירים ובני נוער, כיום הדבר שונה לחלוטין. אנשים בוגרים מוצאים את עצמם כי מסיבה זאת או אחרת שהם לא טיפלו בשיניים שלהם בצורה מקצועית בהיותם צעירים. חשוב לציין כי שיניים שאינן ישרות ואסתטיות, יכולות להפריע רבות גם מבחינה אסתטית לקריירה ולפגישה עם אנשים וגם לדיבור לאכילה ובמקרים מסוימים שיניים שאינן ישרות יכולות לגרום גם לבעיות באוזניים.

כיום, יש לא מעט שיטות יעילות וחדשניות ליישור שיניים למבוגרים ובשנים האחרות אנשים רבים פוקדים זה אחר זה במרפאות שיניים על מנת לקבל שיניים ישרות במינימום זמן ובשיטות מתקדמות המאפשרות ליישר את השיניים על ידי גשר שקוף שאינו נראה לעין כלל.

יישור שיניים למבוגרים, כיום מתבצע בעזרת גשר שקוף, מכיוון שמבוגרים חשופים בשגרת יום יומם ללקוחות ואנשים רבים, כך שהם זקוקים לשיטה שאינה נראית וכזאת שלא תפריע להם בשגרת יום יומם.  אופציה של יישור שיניים על ידי גשר שקוף, היא הטובה ביותר מכיוון שהגשר אינו נראה לעין, הוא אינו  פוגע בדיבור, לא מפריע בשעת האוכל, ההרכבה של הגשר היא נוחה ואינה מצריכה מאמץ רב מצד המטופל, כך שהגשר השקוף מהוות יתרונות רבים. את היישור שינים למבוגרים, ניתן לבצע במרפאות שיניים מובילות, על ידי רופאים המתמחים בתחום האורתודונטיה והם יוכלו להתאים לכם טיפול באופן אישי.

כלי נגישות