אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טעויות נפוצות בבחירת מנעולים ודלתות


מנעולן-פורץ-מנעולים

בעבר הלא רחוק השימוש היחיד של דלתות היה הקניית רשת ביטחון לשוהים במבנה ותו לאו. מסיבה זו, לא נעשה כל מאמץ בהקניית מראה ייחודי לדלתות ונדמה כי כולן יוצרו תחת אותה שבלונה. כיום, עקב המודעות לעיצוב ההולכת וגוברת והשאיפה לייחודיות וברצון לבלוט, דלתות פנים ודלתות חוץ הפכו לפריט מבוקש בקרב רבים המבקשים לשדרג ולשפץ את הבית או המשרד שלהם.

אם החלטת להחליף את דלת הכניסה המשעממת והחדגונית אותה קיבלת כברירת מחדל עם כניסתך לדירה או למשרד, הנה מספר טעויות נפוצות שכדאי לך להימנע מהן:

אתה בוחר לפי המחיר

רכישת דלת או מנעול הינה השקעה בביטחון שלך ולכן אסור לך להתפשר על האיכות, אחרת אתה עלול לשלם על כך ביוקר, שכן איכות ירודה של חומרי גלם לא תצליח לעצור במיוחד אנשים בלתי רצויים ובמידה והתקלקל המנגנון במנעול, לא יהיה לך למעשה למי לפנות, כך שבסופו של דבר, אתה תאלץ להתמודד עם הוצאות נוספות ומיותרות.

אתה לא מבקש מספיק הצעות מחיר

דאג להשיג לפחות שלוש הצעות מחיר לגבי רכישת והתקנת דלת כניסה או דלתות פנים ובדוק מה כל חברה מציעה לך בכל הנוגע למנעולים.

אם אינך מעוניין במנעול סטנדרטי, אתה תמיד יכול ומומלץ לבקש הצעות מחיר לגבי מנעולים עם מנגנונים מתקדמים יותר. רק לאחר שבדקת לעומת את ההצעות, בחר את זו המתאימה ביותר לתקציב שלך.

אתה לא שואל לגבי אחריות

לא משנה עד כמה הדלת נראית איתנה או עד כמה המנעול נראה בלתי ניתן לפריצה, תקלות מתרחשות תמיד. חובה עליך לדרוש תעודת אחריות מפורטת המבטיחה לך בכתב כי במידה ותהיינה תקלות במוצרים שרכשת, יהיה לך למי לפנות.

כלי נגישות