אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים להסרת שיער לצמיתות


יתרונות וחסרונות של שיטות להסרת שיער לצמיתות

הסרת שיער לצמיתות נראית כהדרך הקלה ביותר להסיר שיער לא רצוי כל עוד יש את הכסף לממן זאת ואין כמעט דבר שגברים ונשים לא יעשו על מנת להישאר יפים וחלקים, גם אם מדובר בלעמוד בכאבים ובסיכונים המלווים את השיטות השונות להסרת שיער. היתרונות של שיטות אלו הן כה מרשימות שרבים שוברים לא מעט חסכונות על מנת לממן אותן, אולם יש לקחת בחשבון גם את החסרונות.

יתרונות

שיטות האלקטרוליזה, הIPL והשיטות השונות המבוססות על לייזר, יסירו שיער לא רצוי לצמיתות. שיטות אלו חוסכות לך לא מעט זמן ומאמץ אותם אתה משקיע על גילוח ומריחת קרמים להסרת שיער באופן יומיומי. אם תחשוב על זה, אתה משקיע מדי יום לפחות 5 דקות עבור כל גילוח או מריחת קרם, 5 דקות העשויות להיות משמעותיות ביותר אם אתה מאחר לפגישת עבודה או ללימודים. כמו כן, כל עוד הטיפול מבוצע על ידי מומחים, ניתן להימנע מהגירויים והחתכים בעור הנגרמים בדר"כ עקב גילוח וקרמים מסויימים.

חסרונות

החסרון הבולט ביותר הוא שמדובר בתהליך ממושך, בן מספר לא ידוע של טיפולים. רוב השיטות להסרת שיער לצמיתות משתמשות בחום ובזרם חשמלי, ובמגע ישיר של המכשיר בעור, אשר יכול לגרום לתחושת כאב. חסרון נוסף הוא העלות הגבוהה של הטיפולים עקב השימוש במכונות אשר יוצרו במיוחד לשיטות הללו והצורך בסיוע של איש מקצוע מוסמך ומנוסה. בנוסף, השיטות הללו מאופיינות בלא מעט תופעות לוואי כגון כוויות, זיהומים ושינוי צבע העור. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שלא אחת קורה שהשיטות הללו לא מסירות את השיער לצמיתות והוא עשוי לצמוח בשנית, דבר המביא לאכזבה בקרב מטופלים רבים.

כלי נגישות