אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים לבחירת מספרה לכלבים וחתולים


מספרת כלבים

כל אדם שמגדל בביתו כלב או חתול, מעבר לדאגה למזונו וטיפולים אצל וטרינר, יש צורך לדאוג גם להיבט האסתטי שלו ולגרום לו לחוש בנוח עם פרוותו. זאת ניתן לבצע כמובן רק אצל מספרות מובילות אשר להם את כל הציוד הדרוש לספר כלבים וחתולים. דקה לפני שאתם שמים את חיית המחמד האהובה עליכם במספרה, קחו כמה טיפים לבחירה נכונה ומוצלחת.

ראשית, טרם הגעה למספרה, בדקו אם הא פועלת עם הרישיונות המתאימים לעסוק בתחום ורצוי גם לבחור במספרה קרובה לביתכם, לא רק בגלל הקרבה, אלה גם כדי שהכלב או החתול ירגישו שהם נמצאים בטריטוריה שלהם ויחושו נוחות.

חשוב לקבל המלצות

 המלצות הם דבר חשוב, אך לא רק, מעבר לקבלת המלצות לכו לבדוק בעצמכם את המספרה ובדקו המלצות וביקורות בפורומים שונים וברשתות חברתיות.

ניקיון ואסתטיקה  

הם הפרמטרים החשובים ביותר. לכו לבדוק את המספרה וודאי שהיא נקייה ומסודרת, שיש בה אווירה נעימה ולא פחות חשוב הוא – לבדוק אם יש ריח נעים בחלל.

בדקו באילו חומרים משתמשים

 חשוב לבדוק את כלל החומרים בהם משתמשת המספרה וכמובן אם את הציוד, בדקו אם החומרים מתאימים לכלב שלכם, אם שמים לו בושם לריח נעים ובכלל בדקו אם הציוד אסתטי וחדיש.

ניסיון ורגישות לבעלי חיים

 בדקו האם הספרים נראים אכפתיים וכאלה שמקשיבים לצרכים של הכלב ויודעים איך לגשת אליו, מכיוון שיש כלבים לנלחצים מתספורת, במיוחד אם היא ראשונה

כלי נגישות