אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים ועצות לשימוש במתנפחים


מתנפחים וג'ימבורי לאירועים - השכרת מתנפחים לאירועים

אם המילה ג'מבורי לא אומרת לכם הרבה ועל מתקנים מתנפחים אתם אולי שומעים בפעם הראשונה, הרי כמה הבהרות:
מתקנים מתנפחים ומתקני ג'מבורי מיועדים למסיבות ולימי הולדת, שבהם הילדים פעילים, משתתפים בפעילויות ובמשחקי ספורט היתוליים, כגון: קליעת כדורים, גלגול חישוקים, מרוצי שליחים, קיר טיפוס, אומגה, מגלשת הרים, ועוד כהנה וכהנה משימות שונות. מתקנים מתנפחים כוללים, בין השאר, מתקן קפיצות, אתגרון, בריכת כדורים ובועת בלונים מעופפים. מתקנים מתנפחים במים כוללים: מגלשת מים, מגלשת קצף, מגלשת דולפין ובריכת השתכשכות.

להשלמת החוויה מעמידים דוכני מזון או מכונות שפולטות מה ילדים אוהבים: פופקורן, נקניקיות, צ'יפס, שערות סבתא, ארטיקים ומשקה ברד. ניתן להשתמש במתנפחים בכל מקום. בחצר ביתכם, בגינה פרטית, בפארק, באולם אירועים, ואפילו במרפסת. כל מתקן מתנפח מגיע יחד עם המפוח שלו, שינפח את המתקנים המתנפחים במהירות. אל תשכחו לבקש הדרכה לאופן התפעול. מתקנים מתנפחים מתאימים לילדים בגילאים שונים, יש להתאים את המתקן לכל גיל. בדקו אם מעל למתקן מופיע הגיל המומלץ.

יש לתאם את אופן הובלת המתקנים המתנפחים למקום האירוע. בדרך כלל די ברכב הפרטי שלכם ואין צורך בתוספת תשלום על רכב מסחרי.רצוי לשכור את המתקנים יחד עם צוות מנוסה שיפעיל אותם וישגיח על הנעשה. ניתן לשכור גם שולחנות משחק ומתקני ג'מבורי שונים לשילוב עם המתקנים המתנפחים, כגון: טרזן, מגלשה, פליפר, ספרינטר, לופי, כדורי ים ורבים אחרים. בעת הפעלת המתקנים ניתן לארגן תחרויות ומשחקים שונים, משחקי זריזות,
משימות קבוצתיות במים או בדשא ותחרויות היתוליות.  דבר אחד בטוח: הילדים יאהבו את המתקנים המתנפחים וייהנו מכל רגע!

כלי נגישות