אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים והמלצות לשימוש נבון בשיש ושאר חיפויים


בעלי מקצוע מומלצים

לפניכם כמה המלצות לשימוש נבון בשיש, גרנוליט ומוזאיקה לריצוף וחיפוי קירות.

השיש עמיד יותר מחומרים אחרים ועל כן גם חסכוני יותר. הוא מחזיק מעמד שנים רבות מבלי להישחק או להיסדק וקל לשמור על הניקיון. השיש גם אסתטי יותר מחומרים אחרים, וחיפוי שיש בחזית הבית הופך את הבית כולו לבעל מראה יוקרתי, איכותי ומאיר עיניים.

הגרנוליט מופיעה בצבעים שונים ובמגוון של מרקמים, והיא מתאימה מאוד לריצוף ולחיפוי קירות. יתרון נוסף שלה הוא שהיא קלה מאוד לתחזוקה, ואינה דורשת טיפול מיוחד. אריחי גרניט פורצלן מוצעים במבחר עצום של גוונים, צורות ועיבודים. אפשר להשיג אריחי גרניט פורצלן דמויי שיש, במחיר שהוא מחצית ממחיר השיש, וכן אריחים דמויי אבן, או דמויי פרקט שנראים בדיוק כמו עץ.

גיוון זה הופך את אריחי הגרנוליט למתאימים לכל צרכי וסוגי העיצוב שתבחרו. אפשר לומר שגרניט פורצלן הוא הדור המתקדם של הקרמיקה. בשימוש נבון היא תשווה לבית מראה אופנתי, מעבר להיותה פיתרון מעשי וחסכוני.
המוזאיקה עלולה להיראות לנו יקרה מדי לטעמנו, אך ניתן ליצור ממנה צירופים מרהיבים. אבני פסיפס שמשולבים בטעם ביתר הריצוף או החיפוי מהווים אלמנט דקורטיבי מרשים, מוסיפים צבע ומקוריות ויוצרים את המראה המושלם שאנחנו מחפשים.

בכל מקרה לפני שאתם בוחרים את סוג הריצוף או החיפוי שאתם מעוניינים בו כדאי שתבקרו באולמות תצוגה, בבתים של חברים וקרובים שרוצפו זה מקרוב, ומומלץ כמובן לפנות לאתר 2144 שיעזור לכם למצוא בדיוק את הריצוף המתאים לכם ואת החומרים שישביעו את רצונכם.

כלי נגישות