אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים והמלצות ללימוד צרפתית


אם אינכם נמנים על קומץ המאושרים שבשבילם לימוד שפה זרה הולך בקלי קלות, סביר להניח שעליכם להתאמץ ולהשקיע בלימוד שפה נוספת. מצד שני, לימוד שפה נוספת פותח בפניכם שערים, ומהווה גם תרגול מצוין למחשבה ולזיכרון!

לא כל השפות תשמשנה אותנו במידה שווה. אנחנו יכולים ללמוד פורטוגזית בשביל הכיף, סינית בשביל להרשים את החברה, אבל תמיד כדאי ללמוד שפה שגם תביא תועלת מעשית, והצרפתית היא בין השפות השימושיות ביותר בעולם. כל מי שלמד צרפתית יספר לכם כמה קשה היה לו בהתחלה, המבטא, הדקדוק, הכול. ואז הוא יוסיף ויספר כמה נפלא הרגיש לאחר שהשתלט על השפה היפהפיה והפיוטית הזאת. ממש התאהב בה! המאמץ בהחלט הצדיק את עצמו.

למה בעצם כדאי ללמוד צרפתית?

בימינו הקשר בין מדינות שונות על פני כדור הארץ זמין ומהיר, ואנשים רבים יותר ויותר דוברים מספר שפות. הדברים אמורים לגבי אנשי עסקים, מרצים שמוזמנים להשתתף בכנסים, אנשים שמרבים לנסוע בעולם למטרה זו או אחרת, ולפעמים ללא מטרה מוגדרת.
יש הרבה מאוד שפות בעולם, שימושיות יותר או פחות, ויש גם שפות שהן פשוט יפות ומושכות לדבר אותן. כזו היא השפה הצרפתית. זוהי שפה שימושית למדי, גם משום מקומה הנכבד של צרפת בקרב קהילת האומות, וגם משום שלשפה הצרפתית נודע משקל תרבותי גדול.

דרכים ללימוד צרפתית

יש היום הרבה מאוד דרכים שבאמצעותן ניתן ללמוד צרפתית, וזה תלוי בנו אם הלימוד יהיה קל או מסובך, אם נלמד צרפתית בבית בזמננו החופשי או באמצעות האינטרנט, שהיא דרך חדשנית, מקובלת ויעילה. יש מבחר של תוכנות מעניינות מאוד ונוחות לשימוש שיעזרו לנו לקלוט את השפה היפה והמיוחדת הזאת, ויש גם אתרים שמציעים מילונים ושיחונים, בשביל להורות כיצד יש להגות כל מילה וכל ביטוי. אפשר ללמוד את השפה בשביל לדבר בה, ואפשר להסתפק בקריאה או בהבנת השפה בלבד. ומעל לכול, אפשר לקחת מורה לצרפתית טוב. כאמור, צרפתית היא שפה לא קלה…

כלי נגישות