אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים והמלצות לדלתות פנים


דלתות פנים מכירה והתקנה

הטרנד החם הנוכחי הוא דלתות משודרגות ודקורטיביות. אנו עדים למעבר מדלתות בגודל סטנדרטי מצופות ציפויים שגרתיים אל דלתות מעוצבות ומהודרות. כיום ניתן להתקין דלתות בעלות גימורים מעניינים כמו ניו-לק מבריק בשלל גוונים, פורניר במרקמים שונים, שילובי מתכת ואבן, הדפסים לפי בחירה או שיבוצים בהזמנה אישית. אבל החומרים העיקריים היו ונשארו עץ וזכוכית.

דלתות עץ

בתוך הבית אין צורך לדאוג שהדלת תספק ביטחון מפני פריצה, והיא איננה צריכה להיות עמידה בפני פגעי מזג האוויר. עליה להיות דקורטיבית ולהשתלב יפה במראה הבית מבפנים. משום כך דלתות פנים בדרך כלל עשויות עץ. אולם יש לשים לב לכך שקיימים סוגים שונים ורמות שונות של דלתות עץ, למן הפשוטות ביותר – העשויות לוחות עץ – ועד לאיכותיות ביותר, המיוצרות מעץ מלא.

קיימים גם הבדלים בין סוגי העץ, איכותו, צבעו ואופן עיבודו. דלתות העץ מגיעות במגוון גילופים, בצבעי עץ טבעי ובנגיעות של צבעים אחרים, או בשילובים עם חומרים אחרים. יש דלתות העשויות או מצופות פורניר, תערובת של שבבי עץ דחוסים, או מצופות בפורמייקה בצבעים נאים. ועדיין הדלתות המומלצות ביותר, אם גם היקרות יותר, הן אלה העשויות עץ מלא או עץ גושני בעל מראה טבעי, המזכיר את עצי היער: אלון, בוק, אגוז, מייפל ומהגוני.

דלתות זכוכית

בדלת המודרנית מרבים כיום להשתמש בשילובי זכוכית. בשל יופיין ושקיפותן הפכו דלתות זכוכית למוצר מבוקש ביותר, וחלק בלתי נפרד מהבתים המודרניים. אם בתחילת דרכן שימשו דלתות זכוכית בעיקר כדלתות של משרדים לאחרונה ניתן לראות אותם יותר ויותר גם בבתים פרטיים, בעיקר כדלתות כניסה לחדרי אמבט, לחדרים הפנימיים, ובשילוב עם עץ ופלדה גם כדלת כניסה מרשימה. דלתות זכוכית שומרות על חזות מהודרת והן דקורטיביות במיוחד. הן מחדירות הביתה אור טבעי ואף מכניסות את הנוף אל תוך הבית.

גם בדלת שאינה עשויה זכוכית ניתן להתקין אשנב או חלון מזגוגית שיעטרו אותה. הזיגוג מוסיף נופך אלגנטי ומכניס אור. קיימים שילובי זכוכית רבים, זכוכיות עם שרטוטים גיאומטריים, זכוכיות שקופות או אטומות המסודרות לאורך הדלת. הדלתות היפות ביותר הן אלה המשלבות ויטראזים צבעוניים, מוכנים או בעבודת יד. בצידי הדלתות או בחזיתן.

כלי נגישות