אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים והמלצות ברכישת שער חשמלי


שערים חשמליים

רכישת שער חשמלי איננה דבר שעושים כל יום. רכישה בלתי מוצלחת עלולה לעלות בכסף רב שנזרק לחינם. לכן יש להקפיד בבחירת החברה המתקינה את השער ובבחירת השער עצמו. רוב החברות מציעות ייעוץ מקיף ללקוח, כדי לעשות יחד אתו את המסע לבחירת השער המתאים, וזאת לאחר שנבדקו כל האלמנטים, תנאי הסביבה וכו'. נצלו אפשרות זו עד תום.

במאמר זה ננסה לשים דגש על ההיבטים החשובים להם יש לשים לב ברכישת שער חשמלי.

איכות הריתוך – כדאי לבקש לראות שערים של החברה המציעה. אם יש אחד כזה בקרבת מקום למזמין השער כדאי ללכת ולהסתכל מקרוב ולא להסתפק בתמונות. יש גורמים שונים שכדאי ואפשר לשים לב אליהם בשערים חשמליים, וזאת גם בלי ידע מקצועי. למשל- איכות הריתוך. ריתוך רע ייראה מכוער וגם יקשה על הצביעה.

איכות הצביעה – דבר נוסף שאפשר וכדאי לבדוק הוא איכות הצביעה. האם הצבע הומוגני? האם אין התקלפויות צבע וחלודה? בררו בן כמה השער שאתם בודקים. שער צבוע היטב יחזיק מעמד שנים רבות, ואילו שער שלא צבוע כמו שצריך יתחיל להתקלף כעבור זמן קצר.

איכות המנוע – המנוע הוא חלק חשוב ורגיש במערכת השער חשמלי ויש לשים לב להתאמה שלו לצרכים ולאיכותו. חשוב שהעוצמה תהיה מתאימה לגודל השער. מנוע השער הביתי יהיה בעוצמה ממוצעת של 500 ק"ג דחיפה ואילו שער למבנה תעשייתי יכול להגיע ל1500 ק"ג דחיפה. ישנם כמובן פרמטרים נוספים שצריך לבדוק וכדאי לקבל ייעוץ מבעל מקצוע. כמו כן יש לבקש אחריות יצרן על המנוע.

בטיחות – יש להקפיד שהשער יהיה בטיחותי ויעמוד בכל הקריטריונים. אנו ממליצים לקרוא את המאמר "זהירות- שער אוטומטי לפניך" הנמצא בדף זה.

אסתטיות – לא פחות חשוב מכל דבר אחר הוא מראה השער החשמלי. דבר זה נתון לטעמכם האישי, אך בכל מקרה אין לזלזל באספקט זה, שכן מדובר בחפץ הנמצא בפתח ביתכם או עסקכם באופן קבוע. שימו לב- שער אסתטי הוא שער שלא רק שאיננו מכער את הסביבה, אלא אף תורם לה!

כלי נגישות