אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

זהירות – מתח גבוה


חשמלאי עבודות קבלניות

בנושא "טעון" תרתי משמע כמו חשמל, אסור לעשות טעויות. בתחומים אחרים טעויות יכולות להיות לא נעימות ואף לעלות הרבה כסף. בנושא חשמל טעויות יכולות לעלות בחיים. מעבר לכך שמובן מאליו שלא עושים שום עבודה הקשורה בחשמל (בעיקר לא עבודות קבלניות) שלא ע"י חשמלאי מוסמך, צריך להיות מודעים למספר חוקי זהירות בסיסיים.

בחדרי הילדים התקינו רק שקעים עם תריסי מגן פנימיים.

השקעים חייבים להיות בגובה מינימאלי של 25 ס"מ מהרצפה.

יש להשתמש בציוד תקני בלבד. ציוד תקני הוא ציוד שיש עליו תו תקן של הארץ בו הוא מיוצר.

יש לשים לב שההתקנה עומדת בהתאם לכל התקנים והחוקים. בעיקר מדובר על התקנה בחדרי אמבטיה ועל התקנה של מערכת ההארקה.

פעם ב10 שנים יש לעשות בדיקה של מערכת הארקה ע"י חשמלאי בודק מוסמך. בבתים בהם מותקנת מערכת הארקה מיושנת המבוססת על צינורות המים, יש לבצע בדיקה לפחות פעם בחמש שנים.
צנרת החשמל חשופה או המותקנת בקירות גבס חייבת להיות עשויה מחומר "כבה מאליו".

יש לדאוג שיהיה מפסק מגן (פחת) בכל אחת מלוחות החשמל בבית. רשמו מתחת לכל מפסק מהפסקים בלוח לאיזה מעגל חשמלי (מטבח, אמבטיה וכו') הוא שייך. הדבר יהיה לעזר בכל מקרה של נפילת מפסק בזמן תקלה.
כדאי לדאוג שכיוון הדלקת המפסקים תהיה זהה (רצוי כלפי מעלה). דבר זה יימנע בלבול וטעויות ותמיד יהיה אפשר לדעת בביטחון (למשל בזמן החלפת נורה) אם המפסק סגור או פתוח.
לגבי התקנת גופי תיאורה בגינה: רצוי שהקבלים המוליכים לגופי תיאורה בגינה יהיו מונחים בתוך צינורות באדמה. הדבר גם יאפשר תחזוקה נוחה יותר ברגעי הצורך, גם בטיחותי יותר וגם יאפשר לנוע ולעבוד בגינה בחופשיות.

כלי נגישות