אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

וטרינר לבעלי כנף


תוכים ובעלי ענף אחרים הם בעלי חיים מיוחדים אשר להם אנטומיה אישית משלהם. כאשר מדובר על תוכים, נראה כי הם בנויים  בנוי לגמרי אחרת מיונקים אחרים ומערכות גופם שונים מבעלי חיים אחרים, הם מבחינת טיפולים רפואיים והן מבחינת מחלות שונות ייחודיות רק להם. כאל אדם המגדל בביתו תוכי או כל בעל כנף, יודע כי עליו לדאוג לכל צרכיו, וזאת על מנת שיגדל בצורה מיטבית ובסביבה בריאה.

על מנת לטפל מבחינה רפואית בתוכים, יש צורך בידע עשיר ולא כל רופא וטרינר רגיל יוכל לטפל בהם, אלה יש צורך להתמקצע ספציפית בטיפול בהם. על וטרינר המטפל בתוכים להכיר היטב את המחלות השונות שלהם שהם יכולים לפתח בחייהם וכמובן עליו להחזיק בציוד מתאים על מנת לטפל בהם בצורה מיטבית.  

הטיפול בבעלי כנף מסוגים שונים הינה שונה מטיפול בכל חיית מחמד אחרת, בואו נראה את ההבדלים: יש צורך לשקול את בעל הכנף על ידי משקל מיוחד בעל מכסה, יש צורך להתאים מכשור ננסי מתאים להם, לדעת את המינון המתאים בקבלת חיסונים או כל תרופה אחרת ובעיקר לדעת היטב כיצד לגשת לטפל בהם.  

אם כך, בעת בחירת וטרינר לבעלי כף, חשוב להקפיד לבחור רק וטרינר מקצועי אשר מתמחה ברפואת ציפורים ובעלי כנף ועבר הסמכה לעסוק בתחום. על מנת לבחור בוטרינר מקצועי, תוכלו לקבל המלצות או לקרוא חוות דעת באינטרנט על המרפאה.

כלי נגישות