אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

התקנת דוקרנים להרחקת יונים


הרחקת יונים

יונים הן ידידותיות, אך כאשר הן באות במגע עם בני אדם, הן יכולות להוות להם למטרד רב. יונים נוהגות לקונן במקומיות שונים, אם זה על גבי מרזבים וגגות של בתים, על אדן החלון, על מסתורי כביסה ובתוך חורים שונים במבנה. היונים עלולות להעביר חיידקים וזיהומים שונים לבני אדם ושלא לדבר על העובדה כי הן יכולות ללכלך את הכביסה ואת החלונות ובכלל כל דבר על ידי הצואה שלהן. יונים נושאות מחלות שונות, מכיוון שיש עליהן פרעושים, פשפשים וקרדיות ובכך הן יכולות להעביר מחלות לאדם כאשר הם מקוננות בסמוך אליו.

אם כך, נראה כי אף אדם לא היו רוצה כי היונים יקוננו בסמוך לביתו, אך כמובן שלא ניתן למגר אותן על ידי הכחדתן, שאז יבואו יונים אחרות לקונן, כך שהפתרון הטוב ביותר במקרים הללו, הוא – להרחיק אותן על ידי אמצעים שונים.

מהם דוקרנים להרחקת יונים?

כיום, הפתרון הנפוץ והמוצלח ביותר להרחקת יונים הוא – על ידי דוקרנים מיוחדים. דוקרנים אלה עשויים מברזל ולמרות שהם נשמעים "דוקרים" הם לא מהווים שום נזק ליונים, אלה גורמים להן להתרחק מאותו אזור וללכת לקונן במקום אחר. את דוקרנים אלו, מתקינים בעלי מקצוע אשר מומחים בתחום זה, אם זה מחוץ למבנה על ידי חבלי סנפלינג או במות הרמה או על אדן החלון ועל מסתורי כביסה.

כלי נגישות