אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

השימוש במנופי סל


מנוף סל

יש לא מעט תעשיות אשר זקוקות לעבודה בגובה או להרמת משא כבד ממקום למקום, כך שמנופי סל יכולים להוות פתרון מצוין עבור מקרים אלו. השימוש במנופי סל הוא מגוון ומתאים לתעשיות רבות לצורך עבודות שונות כמו למשל – עבודות חשמל מורכבות בגובה, גיזום עצים בגובה, התקנת שילוט במקומות ציבוריים, עבודות ניקיון ותחזוקה של בניינים רבי קומות ומגדלים, תחזוקה והקמה של מגדלי סלולר, אנטנות, תקשורת ועוד, לצורך חיפוי מבנים, עבודות אינסטלציה, התקנת דוקרנים להרחקת יונים, עבודות צבע ושפכטל, ציור אמנותי על גבי קירות ועוד מגוון רב של עבודות אשר דורשות העלאת עובדים או ציוד לגובה רב.

כיצד מפעילים מנוף סל?             

ההפעלה של מנוף סל הינה חייבת להתבצע רק על ידי אנשי צוות מיומנים אשר מכירים היטב את מנגנון ההפעלה שלהם, בין אם מדובר על מנוף סל שמותקן על גבי משאיות או נע על גבי גלגלים בשטח. עובדים המפעילים את מנופי הסל,  חייבים לעבור הדרכות בטיחות על בסיס קבוע וקורסים לעבודה בגובה טרם עליתם למתקנים אלו. המפעילים  הללו יודעים כיצד לייצר תנאים אופטימאליים העולים בקנה אחד עם היכולות הטכניות של מנוף הסל.

כאשר בוחרים מנוף סל, חשוב להקפיד על כל כללי הבטיחות, מכיוון שמדובר בכלי המשמש לעבודה בגובה, כך שיש לרתום את העובדים עם חבלים מיוחדים וכמובן לוודא כי מודבר על משטח ישר אשר מתאים לסוג המנוף.

כלי נגישות