אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

השבת השליטה בסוגרים באמצעות חיתולים למבוגרים


אי שליטה בסוגרים יכולה להיות אתגר לא פשוט עבור אנשים רבים במגוון היבטים בחייהם. הלחץ המלווה בהתמודדות עם המצב הזה ותחושות הדאגה והמבוכה יכולים להשפיע משמעותית על ההערכה העצמית של האדם. בניגוד לסברה כי מדובר בתופעה מינורית, אלפי אנשים במדינה סובלים מבעיות שליטה בשלפוחית. תרופות ואף ניתוחים יכולים להקל ולהפחית את הבעיה, אך לעומת זאת רבים בוחרים להשתמש בפדים סופגים או חיתולים למבוגרים.

חיתולים למבוגרים מיוצרים עם שכבה כפולה של פוליאתילן ושכבה פנימית של עיסת עץ וחומר סופג סינטטי ביחד עם רפדה דוחת נוזלים. ניתן להשיגם ברמות ספיגה שונות, ובגרסה חד או רב פעמית ובחלקם פתחי הרגליים אלסטיים להתאמה טובה יותר ולמניעת נזילות. במידה ואין אפשרות כלכלית לרכוש חיתולים חד פעמיים, תמיד אפשר בחיתולים רב פעמיים אשר, במבט כללי על ההוצאות השוטפות בגין רכישות חוזרות, קלים משמעותית לכיס. עם זאת, הם נחשבים לנוחים פחות. מומלץ להתנסות עם שני הסוגים שכן מה שטוב לאחד רע לאחר.

כפי שיש דרגות שונות לאי שליטה בסוגרים, יש צורך בסוגים שונים של הגנה. עבור אלו הסובלים מדליפה עקב התעטשות, שיעול או פעילות גופנית, מומלץ לרכוש חיתולים למבוגרים בעלי רמת ספיגה נמוכה וככל שרמת הדליפה גבוהה יותר, נדרשים חיתולים למבוגרים בעלי יכולת ספיגה גבוהה יותר. יש לוודא בעת השימוש בחיתול למבוגר כי רמת יכולת הספיגה שלו תואמת לרמת דליפת השתן של האינדיבידואל על מנת למנוע תאונות ונזילות מביכות. כמו כן, אין ללבוש חיתול רטוב לאורך זמן, אחרת עלולה להיווצר פריחה לא נעימה בעור. יש להחליף תכופות את החיתול ולשטוף היטב את העור, ולוודא כי הוא יבש בטרם לבישת חיתול נקי.

כלי נגישות