אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הסרת עין הרע


מתקשרת - הילרית - מדיום - מיסטיקנית - יועצת רוחנית - פתיחת מזל

אחד המאפיינים השכיחים ביותר בפנייה לפתיחת מזל הוא שחרור מחסימת עין הרע. עין הרע היא יכולתו של אדם אחר להשפיע לרעה על חיינו. ההשפעות השליליות של עין הרע באות לידי ביטוי בחיי היום יום, והן יכולות לקבל צורה של חוסר יכולת ביצירת קשר זוגי, של תחושות שליליות ושל חוסר הצלחה כלכלי וכללי. עכבות מסוג זה מכונות "חסימה", החסימה לובשת צורות רבות, כמו אי יכולת להיכנס להריון, למרות שהכול מצביע על תקינות, מריבות ממושכות בבית עם בן הזוג או ההורים, ואף פגיעה גופנית חלילה בבני הבית.

בעל המקצוע שעיסוקו בחסימת עין הרע, מסוגל לבטל את החסימה ולשחרר את הפונים אליו מתופעות אלה. מעבר לכך, בעלי מקצוע רבים בתחום פתיחת המזל עוסקים גם בטיהור הבית מהשפעות שליליות. טיהור הבית מכניס אור ואנרגיה חיובית לבית ולעסק, מעניק הקלה ותחושה טובה לדיירי הבית, לבני המשפחה או לאנשים שונים החווים משברים בחייהם ומרגישים סוג של "תקיעות", כאילו לא הולך להם כלום בחיים.

כולנו סובלים מפעם לפעם מירידת עצמת האנרגיה הפנימית, שמתבטאת בעייפות, בכבדות, בדיכאון ובתחושות לא נעימות. אנרגיה שלילית זו עלולה לפגוע בפרנסה, בבריאות וביחסים עם בני הזוג. לא פעם אין לתופעות אלה הסבר במדע וברפואה. עזרה מקצועית בטיהור הבית תשפיע בקלות ובמהירות ובתוצאות מידיות.

כלי נגישות