אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הסקה מרכזית לבית


הסקה מרכזית

בחורף הקר בימות השנה, כל בית זקוק להסקה מרכזית על מנת לחוש נעימות רבה בכל חלל הבית. יש לא מעט פתרונות הסקה אשר מוצעות לנו בשוק, אך כמובן שיש להתאים את הפתרון הטוב ביותר על פי גודל הבית ועל פי סוג ההסקה שאתם מעוניינים. על מנת לבחור את הפתרון הטוב ביותר עבור ביתכם, עליכם לבדוק את האופציות ולהחליט בפתרון העונה לדרישות שלכם וגם לתקציב האישי שלכם.

פתרונות הסקה נפוצים בשוק:

ראשית, נסביר כי הסקה מרכזית לבית הינה מורכבת מאלמנטים רבים כמו – מיחידה בה נמצא המבער, מצינורות הפזורים בין קירות הבית ומרדיאטורים המפזרים את החום בתוך הבית או בחימום תת רצפתי. החימום יכול להיות באמצעות מקור אנרגיה כלשהוא, אם זה – סולר, גז, נפט, חשמל ועוד. בעזרת חומרים אלו ובעזרת משאבה אשר מחממת את הצינורות והרדיאטורים נוצר חימום אשר מחמם את הבית בצורה אחידה ושווה.

מערכות הסקה חשמליות – כיום, בבנייה החדשה קיימות מערכות הסקה חשמליות ואישיות לכל בית עם מערכת ממוחשבת אשר ניתנות לשליטה מלאה בשעות ההדלקה שלהן מבחינת עוצמה והטמפרטורה. מערכות אלו הינן מתוחכמות ביותר וניתן להפעילן אפילו בעזרת הסלולר.

הסקה על ידי תנור סולר או גז – יש לא מעט תנורים אשר מופעלים על ידי סולר או גז, בין אם מדובר בקמינים או תנורים מרכזיים שנעשו פופולריים ויכולים לחסוך כסף רב ואנרגיה.

כלי נגישות