אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

המסת שומן בלייזר


נשים רבות חוות קושי לרדת במשקל, או לחלופין נשים שהורידו במשקל אך מתקשות להיפטר מעודפי השומן שיצטברו בגופן, כך שהצרת היקפים על ידי המסת שומן הוא הפתרון הטוב ביותר הן מבחינת בריאותית והן מבחינת שמירה על האסתטיקה של הגוף ובכלל למראה מרשים. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל אישה לבצע טיפולים להמסת שומן, כך שאם בעבר טיפולים אלו היו נחלתם של נשים אמידות בשל העלויות הגבוהות שלהם, כיום הדבר שונה לחלוטין והוזלת העלויות מאפשרות גם לנשים רגילות, להרשות לעצמן להשתמש ולהתענג על החידושים המגוונים בעולם האסתטיקה הרפואית.

השיטה הפופולרית להמסת שומן

המסת שומן היא למעשה הצרת היקפים וקבלת גוף חלק ללא שומן, אך כמובן שיש לבחור בשיטות חדשניות ומצלחות בעולם האסתטיקה הרפואית. אחת השיטות הפופולריות והנפוצות כיום בשוק להמסת שומן – היא בשיטת הלייזר, אשר נעשית על ידי מכשור חדשני ופורץ דרך. למעשה, מדובר על טכניקות מהחדשות ומהמתקדמות בעולם האסתטיקה הרפואית .

למי הטיפול מתאים?

טיפולים אלו מתאימים לאנשים שהרזו, אך עודפי השומן אינם עוזבים אותם במנוחה, כך שמדובר בטיפולים שיכולים לשפר את הביטחון העצמי של כל אחד. טיפולים אלו נעשים על ידי קרן לייזר קרה וכל טיפול אורך כ – 20 דקות בלבד על ידי הרדמה מקומית ואלחוש ללא כאב וללא צורך בהרדמה כללית. הסיכונים הטיפולים אלו הם מזעריים, אך כמובן שיש לבחור רק ברופאים מובילים ומוכרים בתחום.

כלי נגישות