אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

טיפים בטיחותיים לתיקון מכשירי חשמל ביתיים


בעלי מקצוע מומלצים

ללא מעט אנשים יש את הכשרון, המיומנות או היכולת לתקן בעצמם את מכשירי החשמל הביתיים. מנגד, ישנם רבים ללא מושג קלוש באם יש להם את הידע הזה, אך מוכנים לנסות ולגלות כישורים חבויים עבור תיקון מ.כביסה, מייבשים, תנורים, מדיחים ומכשירי חשמל ביתיים אחרים. יש כמה דברים שעליהם לזכור בכל הנוגע לבטיחות ועבודה נכונה.

הבטיחות קודמת לכל!

חשמל הוא כנראה המפגע המסוכן ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים לתקן כל מוצר חשמלי. חובה עליך לנתק את המכשיר מהשקע החשמלי בטרם תתחיל את עבודת התיקון וזאת על מנת להבטיח כי לא תפגע בעצמך או באחרים. בדוק תמיד אם המכשיר מחובר לשקע בקיר לפני שאתה מפרק ומתחיל לתקן אותו. הצעד הזה ללא ספק יציל את חייך.

דבר נוסף שעלול לגרום לנזקים ומפגעים גופניים הוא כל חוט חשמלי פתוח או חשוף. שוב, לפני שאתה מתחיל את עבודת התיקון, עליך תמיד לבדוק האם ישנם חוטים חשמליים חשופים, או חתכים בכבלים המובילים לשקע או למתג החשמלי. טיפול בכבלים חתוכים יוביל להתחשמלות אשר יכולה להוביל אפילו למוות. על מנת להפחית את הסיכון לכך, מומלץ מאוד להשתמש בסרט מבודד דביק ולכסות כל קרע וחוט חשוף לפני שמחברים את המכשיר לחשמל.

טיפ בטיחותי נוסף:

בעת תיקון מכשירים חשמליים הוא תמיד ללבוש נעליים סגורות בזמן עבודה על המכשיר, כך שאתה מוארק. כמו כן, מומלץ לבצע את תיקון המכשירים החשמליים במקום מתאים, כגון בית מלאכה או חדר עבודה, הרחק ממים ו/או מפגעים אחרים אשר עלולים להוסיף לסיכון שאתה לוקח בתיקון מכשירי החשמל הביתיים שלך. ובמידה יש צל כלשהו של ספק, הזמן באופן מיידי חשמלאי מקצועי.

כלי נגישות