אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

החלפת ראש דיו למדפסות


ראשי דיו

כיום, מדפסות ניתן לראות כמעט בכל מקום, אם זה בבית פרטי או במשרדים שונים וזאת בשל מחירן הסביר והשימושיות הרבה בהן בשגרת היום יום. אך כידוע, לכל מדפסת הזרקת דיו ישנם מחסניות דיו אשר אותם יש צורך להחליף כאשר הדיו אוזל וזאת על מנת לשוב ולהשתמש במדפסת.

ישנם סוגים שונים של מדפסות, חלקן מדפיסות רק שחור לבן וחלקן מדפיסות גם צבעוני. ברוב המקרים, במדפסת הזרקת דיו צבעונית ישנם שני מחסניות דיו, ראש אחד צבעוני ואחד ראש דיו שחור. ישנן מדפסות מורכבות יותר שבהן מורכבים ארבעה ראשי דיו שהם : ראש דיו צהוב, ראש דיו כחול, ראש דיו אדום וראש דיו שחור. במקרים הללו, יש צורך להחליף לפי צבע הדיו שיסתיים.

כיצד מחליפים ראשי דיו?

על מנת להחליף את מחסנית הדיו במדפסות, ראשית עליכם לרכוש דיו המתאים בקפידה לסוג המדפסת שברשותכם. את הדיו ניתן להזמין ברשתות אינטרנט בחנויות און ליין או בחנויות למוצרי משרד. הפעולה עצמה נעשית בדרך זאת: ראשית, יש לפתוח את מכסה המדפסת כאשר המדפסת מחוברת לשקע, מכיוון שברוב המדפסות ראשי הדיו מתקדמים מעצמם למרכז המדפסת ושם ניתן למצוא את שני תאים בהם יושבים ראשי הדיו.

כמובן שתמיד יש לקרוא את עלון ההוראות של היצרן, מכיוון שיש סוגים שונים של מדפסות ולכל אחת יש הוראות משלה לגבי החלפת הדיו.

כלי נגישות