אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

החלפת פוליסת חיים ובריאות


שינוי החקיקות הרבות בתחום ביטוחים הבריאות, הביא אנשים רבים להחליף את הפוליסות הישנות שברשותם לטובת פוליסות חדשות יותר אשר מכילות כיסויים מורחבים יותר. במקרים הללו, תמיד צריכים להיות עם אצבע על דופק ולבחון את האופציות החדשות הקיימות בתחום, מכיוון שיש לא מעט כיסויים חדשים שנכנסו לתוקף בביטוחים אלו, והם למעשה כלולים במסגרת הביטוח, כך שעל אנשים ליצור קשר עם סוכני הביטוח הפרטיים שלהם ולעדכן את פוליסת הביטוח.

פוליסת חיים, היא פוליסה שנועדה להעניק ביטחון מלא לאנשים ומשפחותיהם, שהרי חלילה במקרה של מוות של אחד מבני הזוג, רמת ההכנסה יורדת, מה שעלול להביא משפחות רבות למתחת לקו העוני וירידה משמעותית באיכות חיים. מסיבה זאת, תמיד כדאי לפנות לסוכן ביטוח ולבצע ביטוח חיים לכל מקרה שלא יהיה.

פוליסת בריאות, לעומת זאת מתאימה לכלל המשפחה וכוללת בתוכה סעיפים רבים וכיסויים שנועדו על מנת להבטיח לכם כי חלילה במקרה של מחלה תקבלו פיצוי כספי בגין ניתוחים, השתלות אברים ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. את ביטוח זה ניתן לעשות גם למבוגרים, בוגרים ואף לילדים קטנים כדי להבטיח לכם שקט נפשי לכל מקרה שלא יהיה.

בעת חתימה על ביטוחי חיים או ביטוחי בריאות אצל סוכן ביטוח, תמיד כדאי לקרוא את האותיות הקטנות ולראות כי הכיסוי הביטוחי אכן יכסה לכם בצורה הוגנת כל מקרה של מחלה או השתלות ותרופות.

כלי נגישות