אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הזמנת מט"ח און ליין


המרת מט"ח היא פעולה די פופולרית ונראה כי לא מעט אנשים משתמשים בחייהם בשירות זה. פעולה זאת נגישה וקלה וזאת תודות לאפשרויות הרבות שקיימות בשוק. על מנת להמר מט"ח תוכלו למצוא זאת במקומות שונים ובמחירי עמלות המשתנות ממקום למקום, אם זה על ידי חברות פרטיות, צ'יינג'ים או דרך בנקים, אך כמובן שיש לבחור במקום מורשה ומוכר. אך מה היא המרת מט"ח? היא פעולה שאנשים מבצעים כאשר הם רוצים להמיר כסף שברשותם, אם זה לצורך מסחר או כאשר אנשים טסים לחו"ל ומעוניינים להצטייד בכסף של מדינה הזרה אליה הם נוסעים, שהרי לכל מדינה יש את המטבע שלה, אם זה אירו, דולר, ועוד. המרת מט"ח נעשית גם במצב שבו נותרו מטבעות זרות ברשותכם ואתם מעוניינים להחליף את הכסף לשקלים ישראלים.

כיצד נקבעים השערים לקביעת ערך המט"ח?

היחס בין כסף זר לשקל משתנה באופן תדיר, את השינויים ניתן ללמוד בשער היציג שמתעדכן כול הזמן באתרי אינטרנט שונים אשר מציגים את שער הדולר והאירו וכל מטבע זר אחר. השער היציג של היחס של כל מטבע ומטבע מהמדינות שאיתן ישראל סוחרת, הינו נקבע על ידי בנק ישראל. בבואכם למכור מטבע זר חשוב לדעת כי המחיר שלו יהיה מתחת לשער היציג ואילו כשאתם באים לרכוש מטבע זר מחירו יהיה מעט מעל השער היציג.

צ'יינג' – Change

כיום, ניתן למצוא לא מעט צ'יינג'ים אשר פרוסים בכל רחבי הארץ, אם זה במרכזים מסחריים, קניונים, בחנויות בערים מרכזיות ואפילו בנתב"ג. שירות זה הינו נפלא לאנשים אשר רוצים לטוס לחו"ל ולהמיר את כספם או לתיירים המגיעים לארץ מעוניינים להחליף את כספם למטבע ישראלי. טרם נגשים לצ'יינג'ים הפרוסים ברחבי הארץ חשוב לבדוק את השער העדכני של הכסף אותו תרצו להמיר, זאת ניתן לבדוק באתרי אינטרנט שונים אשר מציגים את מידע זה עבור הציבור, כך שדי בהקשה בגוגל צמד מילים כמו שער הדולר או שער האירו ותקבלו מגוון רב של תוצאות עדכניות.

איפה הכי משתלם לכם לבצע המרת מטבע זר?

את זה כמובן רק אתם יכולים להחליט, אך לא לפני שתבצעו בדיקה מעמיקה אצל בנקים, צ'יינג'ים או דרך הדואר. אך עליכם לדעת לבצע את פעולה זאת רק אצל גוף אמין אשר פועל על פי האישורים המתאימים על פי חוקי הממשלה ביעד בו אתם שוהים, אם זה בישראל או בחו"ל. בכל מקרה, לאחר החלפת הכסף קחו קבלות או אישור על החלפת הכסף וזאת במידה ויהיה עליכם להציג את מספרי השטרות בעת השהייה בחופשה בחו"ל, שהרי לא חסרים מקרים של זיוף שטרות וודאי לא תרצו להיתקל במקרה שכזה בעת חופשתכם בחו"ל.  בכל מקרה, המרת מטבע זר יש לבצע רק במקום אמין.

כלי נגישות