אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

הדברת מזיקים והרחקת יונים


הרחקת יונים

מזיקים יכולים להיות ידידותיים, אך לעיתים בלתי נסבלים במיוחד כאשר הם חודרים למרחב הפרטי שלנו. אם ניקח לדוגמא את היונים, הן יכולות להיות ידידותיות, אך כאשר הן מקוננות על אדן החלון שלנו, הן יכולות להעביר לבני הבית מחלות וחיידקים שונים וגם הן יכולות ללכלך את הכביסה התלויה בחוץ על ידי הצואה שלהן. אם כך, נראה כי תופעת יונים על אדן החלון, יכול להיות סיוט מתמשך לכל דיירי הבית, אך אל דאגה, כיום יש שיטות מיוחדות אשר מיועדות להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן כלל וכלל.

ראשית, נסביר כי יונים יכולות לקונן במקומות שונים, אם זה על אדן החלון, במרזבים, בחורים קטנים בקיר, במסתורי כביסה, על גגות רעפים ועוד. אם כך, השיטה הטובה היא פשוט להרחיק אותן מבלי לפגוע בהן או לגרום להן לנזק.

מהן השיטות המקובלות להרחקת יונים מבלי לפגוע בהן כלל וכלל?

דוקרנים להרחקת יונים – שיטה זאת היא הפופולרית ביותר בשוק. בשיטה זאת מתקינים רצועות דוקרנים, אותם ניתן להניח בכל מקום בו היונים נוהגות לקונן בסמוך לביתכם. למעשה, הדוקרנים הופכים את השטח לפחות אטרקטיבי עבורן ובכך הם מרחיקים אותן לקונן במקום אחר.

רשתות להרחקת יונים – מדובר ברשתות מיוחדות אותן פורסים במקומות בהן יונים מקוננות. פעולה זאת אטרקטיבית, מכיוון שעל ידי הרשתות תוחמים אזור מסוים ומונעים מהן להיכנס. לשטח מסוים.

כלי נגישות