אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

דלתות פנים מעוצבות


דלתות פנים מכירה והתקנה

אם בעבר דלתות פנים כללו מספר מועט של דגמים ורובם היו עשויים מעץ פשוט המוכר לכולנו, כיום דלתות פנים שינו את פניהן ונראה כי חברות רבות מציעות מגוון דלתות פנים מעוצבות באופן קפדני ביותר ועשויות ממגוון חומרים איכותיים ביותר. כיום, לא ניתן להתעלם מהמבחר הרב של דלתות הפנים, כך שקבלת ההחלטה לגבי בחירתן לעיתים יכולה להיות קשה ומבלבלת. בדיוק בשל סיבה זאת, אנשים רבים נעזרים בשירותיהם של מעצבי פנים ואדריכלים בכדי שיסייעו להם לאבזר את ביתם בצורה מרשימה ולקבל את המראה המבוקש בעזרת דלתות פנים יפיפיות שישדרגו באורך פלא את הנראות הכללית של הבית. 

מגוון סוגי דלתות פנים מעוצבות לבחירתכם

את המבחר הרב של דלתות הפנים המעוצבות, תוכלו למצוא אצל חנויות ויבואנים אשר מציעים גם את מכירת הדלת וגם את התקנתה בצורה מקצועית על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום. את דלתות הפנים המוצעות בשוק, תוכלו למצוא מחומרים שונים כמו – עץ פשוט, עץ מלא, אלומיניום, דלתות הזזה מפלסטיק, שילובים של עץ ניקל וזכוכית והרשימה עוד ארוכה. לרוב, דלתות הפנים מגיעות עם מנעולים וצילינדרים פשוטים המגיעים עם מפתח אפס, אך כמובן שתוכלו לשדרג את המנעול. בבחירת הדלת, יש לזכור כי תפקידה לשמש כבידוד ולתת פרטיות לדייר הבית, כך שיש לבחור בדלת אשר מבודדת רעשים וכמובן לבחור בדלת המתאימה לעיצוב הכולל של ביתכם.

 

דלתות פנים מעץ מלא

אם בעבר דלתות פנים הגיעו בילד אין עם המבנה בצורה רגילה, כלומר אותן דלתות עץ פשוטות, כיום הדבר הוא שונה. דלתות הפנימיות הן חלק מתהליך עיצוב הבית ולהן יש משמעות רבה בכל הקשור לנראות הכללית של הבית. בעת בחירת דלתות פנים, מלבד המראה החיצוני של הדלת, חשוב לבחון גם את איכות חומר הגלם מהם הדלתות מיוצרות ואת צורת התקנתן במשקוף. חומרי הגלם הם פרמטרים חשובים, מכיוון שעליהן להיות חזקות ובטיחותיות, כך תוכלו ליהנות מהן לאורך שנים רבות. כיום, נראה כי החומר הפופולרי לדלתות פנים הוא עץ מלא, אשר ידוע בחוזקו הרב וביכולות הבידוד שלו, כך שבחירה זאת היא הפופולרית בקרב המונים.

מגוון דקורציות ועיצובים מרשימים

בעת הפניה ליצרני דלתות פנים מעץ מלא לבית, חשוב לדעת כמה דברים: תוכלו למצוא במבחר של דלתות שעשויות מעץ, חלקן מעץ פשוט וחלקן מעץ מלא, אך כמובן שעליכם להתאים את סוג הדלת בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם לעיצוב בכולל של ביתכם.

דלתות פנים מעץ מלא מגיעות במבחר רב של דקורציות מרהיבות וכמובן בצבעים וציפויים שונים אשר יכולים להעשיר את המראה של הדלת. אם הנכם אוהבים פריטים מיוחדים, תוכלו למצוא דלתות עץ הכוללות חריטות וחריצים דקורטיביים, מגוון גימורים ושיטות סגירה שונות. כמובן שלאחר בחירת הדלתות הרצויות, חשוב לבחור בבעל מקצוע מיומן אשר יתקין עבורכם את הדלתות בצורה מקצועית.

כלי נגישות