אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

דלתות וחלונות אלומיניום


עבודות אלומיניום

עולם העיצוב הולך ומתפתח בקצב מסחרר וניתן לראות כי את חומר הברזל המוכר מחליף בגאווה חומר האלומיניום אשר נהפך לבחירה פופולרית בידי המונים. השימוש הפופולרי בחומר האלומיניום, הוא בכל הקשור לשילובו עם זכוכית, כך שהוא יכול להיות בחירה מצוינת בעת רכישת דלתות וחלונות. היתרונות של חומר אלומיניום הם רבים ונראה כי הבולטים מבניהם הם- העובדה שמדובר בחומר זול יחסית, חומר האלומיניום הינו חזק ועמיד בפני פגעי מזג האוויר ואינו מחליד עם השנים, הוא חומר שניתן למחזור ושימוש חוזר, ניתן לשלב אותו עם זכוכית ועוד יתרונות רבים.

למה דווקא דלתות וחלונות מאלומיניום?

שילוב של זכוכית וחומר האלומיניום, הוא שילוב נהדר, מכיוון שהוא מאפשר למפתחי זכוכית ובעלי מקצוע לשלב את הזכוכית עם האלומיניום כמסגרת נהדרת וזאת מבלי לחלק את שטח הפנים של הזכוכית בפרופילים פנימיים. בזכות הנתונים הללו, תוכלו לזכות בחלונות או דלתות אשר יכניסו לביתכם אור רב מבחוץ, כך תחסכו באנרגיה ולא תזדקקו להשתמש בחשמל.

יתרונות חומר האלומיניום

כיום, מעצבי פנים ואדריכלים רבים ממליצים ללקוחותיהם לרכוש חלונות ודלתות מאלומיניום בשל יתרונותיהם הרבים. ראשית, אלומיניום ידוע כחומר מבודד רעשים, אטום, מונע חלודה עם השנים בחשיפתו לגשמים, הוא מגיע בשלל רב של עיצובים מרשימים, ניתן לצבוע אותו בקלות בצביעה בתנור, הוא חזק ועמיד לאורך שנים רבות וגם נוהגים להשתמש בו בבנייה ירוקה, אשר מטרתה לשמור על איכות הסביבה.

כלי נגישות