אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בניית ציפורניים בג'ל


בניית ציפורניים בג'ל לק, הוא ללא ספק טרנד לוהט בעולם הקוסמטיקה ונראה כי נשים רבות פוקדות זו אחר זו אצל קוסמטיקאיות מובחרות ומבקשות לבנות ציפורניים רק בשיטה זאת. שיטה זאת מאפשרת לנשים לקבל מראה מרהיב של ציפורניים, אך טבעיות לחלוטין ביחס לשיטת אחרות.

למה השיטה נעשתה כל כך פופולרית?

ג'ל לק מגיע במבחר רב של גוונים, כך שכל אחת יכולה לבחור את הגוון האהוב עליה ולהתחדש בציפורניים יפות ואסתטיות. מעבר לכך, הלק ג'ל מורכב מחומרים שהם ידידותיים לסביבה והם גם מסייעים לשמור ולחזק את הציפורן הטבעית. למעשה, כאשר קוסמטיקאית מורחת ג'ל לק איכותי, על הציפורן, הג'ל יוצר ציפוי קשיח מעל הציפורן הטבעית ומתקבל מראה מבריק ועדין ממש כמו ציפורן טבעית המרוחה בלק.  בג'ל יש פיגמנט חזק אשר מעניק לציפורן צבע עמיד יותר ביחס ללק רגיל אחר, כך שמדובר בפתרון הטוב ביותר שקיים כיום בשוק.

תחזוקת לק ג'ל

ג'ל לק נשאר על הציפורן הטבעית לפחות כ-ארבעה שבועות ולעיתים גם יותר (תלוי בקצב גדילת הציפורן ועד כמה את שומרת על הציפורניים), הוא אינו מתקלף כלל וכלל, גם אם את מבצעת את מטלות הבית, אם זה שטיפת כלים, ניקוי הרצפה ועוד.  למעשה, מדובר בהישג גדול לנשים, הרי לק רגיל לרוב מתקלף לאח כמה ימים ספורים, כך שלק ג'ל יישאר על ידייך זמן רב.

כלי נגישות