אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בניית מצבות משיש חברון


מצבות שיש

פטירת אדם קרוב היא ללא ספק אחד הדברים הקשים לקרובים אליו, אך נראה כי על כתפי המשפחה הקרובה מוטלות משימות רבות, אם זה דאגה לכל הקשור לארגון הלוויה, מסמכי תעודת פטירה ותכנון של השבעה. אומנם את המצבה מניחים רק לאחר 30 יום על קברו של מת, אך יש צורך לדאוג לנושא המצבה כבר לאחר השבעה מכיוון שלוקח זמן לבנות אותה ולעצב אותה בדיוק כפי שאתם רוצים הן מבחינת כיתוב ועיצוב. למעשה, תפקיד המצבה להנציח את הנפטר ועליה ניתן להדפיס כל כיתוב שתרצו כמו: את שמו ושם אביו ואימו, תאריך היוולדו ופטירתו, תחביביו, דבר מסוים על אישיותו, ולמעשה כל כיתוב אחר שתרצו.

ברוב המקרים את המצבה מניחים על קברו של הנפטר כ – 30 יום מפטירתו, אך ישנן עדות מסוימות אשר מציבות את המצבה על קבר המת בזמנים שונים, אם זה לאחר שמונה ימים מיום פטירתו, או שלושים ימים מיום הקבורה, וישנם כאלה המתקינים אותה רק לאחר שנה שלמה ממותו. כמובן שהכל עניין של מנהגים ועדות.

יש לא מעט סוגי אבני שיש איתם בונים מצבות, אך שיש חברות הוא הפופולרי ביותר בשל היותו חומר גמיש לעבודה וניתן לעצב עימו כל עיצוב שתרצו, בין אם זה סמלים שונים, לוחות הברית, כתר, מקום להצבת פרחים, מגן דוד ועוד מגוון עיצובים.

כלי נגישות