אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בניית גגות רעפים


גגות רעפים - התקנה ותיקון גגות רעפים

המרכיב החשוב ביותר בתהליך בניית בית פרטי או מבנה – הוא הגג. הוא זה שלמעשה יגן עליכם, על בני משפחתכם ועל רכושכם מפני פגעי מזג האוויר. לשם כך, עליכם לבחור בקפידה רעפים איכותיים שיישמרו לכם לאורך שנים רבות. מעבר לכך, יש לבחור חברה המציעה את הרכבת הרעפים בצורה מקצועית ביותר. ההתקדמות וההתפתחות בתחום עיצוב הבית והמוצרים השונים בענף, לא פסחו כלל על תחום הרעפים ונראה כי יש לא מעט עיצובים מרשימים אשר מחליפים את הרעפים האדומים המוכרים לכולנו – לחדשים ומתקדמים יותר.

גגות רעפים מעוצבים

גגות רעפים המעוצבים בצורה מרשימה בהתאם לסטנדרטים האחרונים בשוק, הם ללא ספק מוסיפים מראה יפה ופסטורלי לכל בית באשר הוא, ומאפשרים הענקת מראה מעוצב וייחודי לכל החלק החיצוני של המבנה. החלק התחתון של גג רעפים אותו מתקינים בבתים ובניינים, עשוי מחומר עץ מאסיבי אשר מחזיק היטב את הרעפים. את העץ הנמצא תחתם ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של עצים הקיימים בשוק וזאת על מנת להקנות למבנה את המראה הרצוי עבורכם. מבין סוגי העץ הקיימים בשוק תוכלו למצוא את הבאים: עץ גושני, עץ אדום, עץ לבן או עץ אורן ועוד.

לאחר בחירת העץ, את הבסיס מצפים ברעפים אותם בחרתם מבין עשרות הסוגים הקיימים בשוק. כיום, ניתן למצוא רעפים בשלל רב של גוונים, אם זה בגווני לבן, אפור, שחור ועוד.

כלי נגישות