אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בנייה קלה


בעלי מקצוע מומלצים

נראה כי בשנים האחרונות, נושא הבניה הקלה תפס תאוצה רבה וניתן לראות כי לא מעט אנשים מתעניינים בה ולמדים על יתרונותיה הרבים. הדבר העיקרי שמאפיין את הבניה קלה  הוא – השילוב בין יסודיות, מקצועניות וחדשנות, וזאת לצד תכנון ובנייה של מבנים המבוססים על שלד עץ או על שלד מתכת בצורה יסודית בהתאם לחוקי הבניה הקלה. למעשה, בנייה קלה היא בנייה ירוקה אשר מתבססת על שמירה על איכות הסביבה ומשתמשים בתהליך העבודה עם חומרים מתכלים או חומרים אשר יוצרו ממחזור, כמו למשל עץ, אלומיניום ועוד.

שיטה מהירה וחסכונית

חברות המציעות בנייה קלה, מעניקות ייעוץ אדריכלי שלא כמו בבנייה הקונבנציונלית, שרוב העבודה נעשית בשטח עצמו, כך שתוכלו ליהנות מבנייה פרטנית של חלקי הבית בהתאם לשרטוט והתכנון הרצוי וזאת בסביבה סטרילית במפעל עצמו או בתכנון השלד בשטח בצורה מקצועית. בבנייה קלה, בזמן שהעובדים האחראים על פעילות השטח, עובדים אחרים מכינים את התשתיות בשטח עצמו או במפעלים סטריליים וזאת על פי תקנון הבנייה הקלה אשר מיסודו נבנה בצורה מהירה וחסכונית כיאה לבנייה ירוקה.  

לשיטה זאת, יש לא מעט יתרונות אשר הופכים אותה לפופולרית ומבוקשת על ידי קבלני בניין. יתרונות השיטה הם רבים ובניהם: מדובר בשיטה יעילה אשר חוסכת זמן רב ומשאבים, שהרי תקופת שיפוץ ובניה היא תקופה לא קלה על דיירים, השיטה היא חסכונית מבחינת עלויות, משתמשים בה בחומרים איכותיים ועוד.   

כלי נגישות