אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בלדרות ושילוח בין לאומי


בלדרות ומשלוח בין לאומי מאפשרים לבעלי עסקים ואנשים פרטיים להעביר משלוחים לחו"ל בכל רחבי העולם בכמה דרכים שונות, אך כמובן על פי סוג המוצר או הפריט אותו תרצו להעביר לחו"ל. יש לא מעט אנשים או בעלי עסקים אשר מעוניינים להעביר פריטים יקרי ערך כמו – כסף, תכשיטים, מוצרי אמנות, עתיקות ועוד דברים יקרים אחרים הזקוקים לתשומת לב ולעיתים גם לאבטחה.

השיטות לשילוח בין לאומי:

הובלה אווירית – ניתן לבצע שליחות על ידי שילוח אווירי. החבילה מגיעה לנמל האווירי, משם משחררים אותו במכס ומשנעים אותו ליעד הסופי לכל מדינה רצויה. האפשרות הנוספת היא- על ידי בלדרות אווירית על ידי חברות שילוח בינלאומיות. הובלה זאת יקרה יותר, מכיוון שלעיתים יש צורך לשלוח אותה באופן מהיר לעיתים גם על ידי מאבטח שמשגיח על החבילה עד שהיא מגיעה ליעדה.

הובלה ימית – הובלה זאת מגיעה באמצעות אוניות מנמל לנמל למדינת היעד. ניתן להעביר את הפריטים על ידי מכולה ואם מדובר בכמות גדולה – ניתן להשכיר מכולה שלמה. הובלה זאת לוקחת זמן רב יותר ביחס להובלה אווירית, מכיוון שלעיתים נדרשת המתנה עד שמוצאים אוניה המגיעה ליעד הרצוי. אך על ידי השכרת מכולה, המשלוח מגיע הרבה יותר מהיר ליעד הרצוי.

אם כך, שתי שיטות אלו הן יעילות, אך כמובן כל מקרה הוא לגופו ותלוי עד כמה דחוף לכם שהחבילה תגיע ליעד הרצוי.

כלי נגישות