אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בחירת זכוכית לחלון


בין אם אתה מחליף חלונות מזכוכית כחלק משיפוץ מאסיבי בבית או מתכנן את הפתחים בבניית בית חדש, עליך לקחת בחשבון את זכוכית החלון. עם הסוג הנכון של חלונות מזכוכית, אתה יכול להעניק מראה אופנתי ומרענן לכל חדר בבית. עליך לזכור כי על זכוכיות החלון להוסיף לעיצוב הכללי של החלל ולא להשתלט עליו.

טעויות נפוצות בבחירת סוגי זכוכית חלונות לבית:
· כהה מדי
על זכוכית החלון לא להיות כהה מדי בגוון שכן היא עלולה להפוך את החדר למאוד חשוך וקודר. במידה והמטרה שלך היא להפחית את כמות האור, עליך לנסות זכוכית מחזירת קרני אור המונעת חדירת חום וקרינה מזיקה של השמש ובאותה עת מאפשרת לאור להיכנס לתוך החדר.

· צבע לא נכון
הצבע של זכוכית החלון צריך להתאים לכל החדר. ניתן להשתמש בצירופים שונים ולערבב בין הצללים, אך וודא כי הצבע לא מתנגש עם או משתלט על הריהוט והריפוד בחדר.

· תבנית לא נכונה
יקר לאו דווקא מצביע על כך שהדגם יתאים לחלל הבית שלך. הזמן אל ביתך איש מקצוע מנוסה המספק שירותי זגגות אשר יוכל להמליץ לך על תבניות זכוכית המתאימות ביותר לעיצוב הייחודי בבית שלך.

· מבנה עדין
על הזכוכית להיות חזקה מספיק כדי לעמוד בפגיעות ולא להתנפץ בקלות. זכוכית חלון עדינה היא לא רק בזבוז של כסף, אלא גם מסוכנת לך ולמשפחה שלך.

מהם סוגי זכוכית חלונות ? אל תהסס להתנסות עם חלונות ויטראז'. לא רק שהם נראים טוב על חלונות רגילים, הם גם מהווים אביזר נפלא לחלונות צרפתיים וכאמצעי הפרדה, מבלי לסגור או להחשיך את החלל באופן מוחלט, כגון מחיצות בין עמדות עבודה במשרד או כפריט עיצובי בין חללים שונים בבית.

כלי נגישות