אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בחירת דרכים ללימוד צרפתית


רוצים ללמוד שפה חדשה אך לא יודעים כיצד להתחיל? לפניכם כמה המלצות איך ללמוד נכון וביעילות שפה נוספת.
בשביל ללמוד שפה זרה בכלל, וצרפתית בפרט, צריך להשקיע. זה לא אומר לנסוע לפריס דווקא וללמוד שם את השפה ממקור ראשון, על ידי שיחה עם אנשים ברחוב (אם כי זה יכול להיות בהחלט מעניין!). בישראל יש אפשרויות למכביר ללימוד השפה, והרי אחדות מהן:
• בתי ספר לשפות, כגון ברליץ, הקולג' הצרפתי, קמפוס, דיאלוג ועוד.

לימודי צרפתית בבתי ספר לשפות בישראל, מציעים אפשרויות נרחבות ומקנים יתרונות רבים. בתי ספר לשפות מספקים קורסים בצרפתית במבחר תחומים, כגון: צרפתית עסקית, צרפתית לחיי יומיום או צרפתית לגיל הרך. יש בתי ספר שמשלבים את לימודי הצרפתית עם משחקים, סרטוני וידאו ושיטות חווייתיות נוספות.
• לימוד בבית, באמצעות ספרים וקלטות
ניתן כיום לרכוש קלטות ללימוד צרפתית, מלוות בספר ובמילון. כזו היא למשל סדרת הקלטות של פרולוג מוציאים לאור, שמספקת שלוש קלטות עם תמליל ברור ומדויק, שיש לחזור עליו בקול כדי לתרגל את השפה.
• לימוד דרך האינטרנט
דרך מעניינת ללמוד שפות היא באחד מאתרי האינטרנט המיועדים לכך. לומדים על ידי צפייה בסרטי וידיאו קצרים, ואפשר להפעיל את הסרט, להמשיך, לדלג, או לעצור אותו כרצונכם. יש גם משחקים שיעזרו לכם להיכנס לאווירה וגם מילון. והעיקר, באינטרנט כל אחד יכול ללמוד בקצב שלו.
• מורה פרטי לצרפתית
מכל הדרכים הללו מורה פרטי הוא המומלץ ביותר. הוא ילווה אתכם, ידריך אתכם, יעזור לכם להתגבר על קשיים, ישפר את המבטא שלכם ולא יניח לכם להישבר באמצע הדרך, כפי שקורה לרבים.
מורה פרטי טוב לצרפתית תוכלו למצוא אצלנו ובעזרתנו, באתר 2144

כלי נגישות