אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בחירת דלתות חוץ


דלתות חוץ מכירה והתקנה

עד לפני זמן לא רב, עולם הדלתות נחלק לדלתות עשויות עץ, דמויות עץ, או דלתות פלדה. כיום מגוון החומרים, ממש כמו עושר העיצובים, מקיף עולם ומלואו.

המרכיבים הבסיסיים היוצרים את דלת הכניסה המושלמת היו ונשארו עץ ופלדה. הדלת הקלאסית המקובלת בעולם הייתה עשויה עץ; הדלת הבטיחותית ביותר עשויה פלדה; ואילו הדלת המודרנית והחדשנית היא זו שעשויה שילוב של שלושה מרכיבים: עץ, פלדה וזכוכית.

כיצד נדע מה מתאים לנו

דלתות החוץ שוב אינן ממלאות פקיד פונקציונאלי בלבד, הן אינן רק שומרות הסף של הכניסה לבית אלא גם, ואולי בעיקר, שומרות על יופיו. על עיצוב הדלת להשתלב בסגנון הבנייה, באופי הבית ואפילו בסגנון הרהיטים. כל אלה מקשים על הבחירה: כיצד נדע איזו דלת מתאימה לנו?

בשוק קיימים כיום אינספור יצרני דלתות, וכל יצרן יציע לכם קטלוג, ובכל קטלוג תמצאו מאות דגמים של דלתות. בעת הבחירה זכרו כי הדלת אמורה להשתלב בצורה הרמונית עם אופי הבית ועם סגנון הבניה שבחרתם – מסורתי, עתיק או חדשני. אולם בעיקרו של דבר הדלת נועדה להגן עליכם מהעולם שבחוץ, על כן מעבר לחשיבות העיצוב חשובה מידת הביטחון שהיא מקנה לכם.
חכמינו אמרו: "יש עושר השמור לבעליו לרעתו". ואכן, המבחר הרב מביך ומבלבל. האם נבחר בדלת מעץ עם אלמנטים דקורטיביים או בדלת המשלבת אלמנטיםשל פרזול, זכוכית ואבן? ואם בעץ אנחנו בוחרים, האם נעדיף דלת עשויה אלון, בוק, מייפל, או עץ אגוז? האם נעניק לה מראה מבריק או אטום?

מי יתקין את הדלת?

בין שאתם בונים בית חדש או משפצים מבנה קיים, אחת השאלות שתצטרכו לשאול היא, כיצד נבחר את בעל המקצוע הנכון? מי יתקין לנו את הדלת שבחרנו בקפידה כה רבה? וכמה נצטרך להשקיע בהתקנה, מעבר למחירה של הדלת עצמה?

כאן נחלץ לעזרתכם שירות 2144, באתר שלנו תוכלו למצוא הדרכה ועצות מעשיות, הן בכל הנוגע לבחירת הדלת הנכונה והן להזמנת מתקין מיומן שירכיב אותה עבורכם.

כלי נגישות