אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

בדיקות מהימנות לעובדים


יש לא מעט חברות או גופים ממשלתיים ופרטיים אשר מבצעים בדיקת מהימנות לעובדים על ידי מכשיר הפוליגרף שיכול לבדוק את אמינות העובדים ואת כוונותיהם לתפקיד הספציפי. בדיקות אלו יכולות לבדוק לא רק את אמינות העובדים, אלה גם אם הם מגיעים מחברות מתחרות ששולחות נציג שירגל אחרי ביצועי החברה וגם לבדוק אם הם אנשים בעלי עבר פלילי נקי וללא בעיות שונות באופיים. את בדיקת הפוליגרף מבצעים גם מוסדות ממשלתיים וציבוריים כמו – משרד הביטחון משרד ראש הממשלה, שב"כ ועוד גופים שונים שבהם נדרש סיווג בטחוני גבוה לתפקידים ספציפיים.

לכן, כל אדם המעוניין להשתלב במשרות שונות בגופים אלו, מתבקש לעבור בדיקת פוליגרף טרם כניסתם לתפקיד, בעיקר כאשר מדובר בתפקידים הדורשים סודיות ואחריות מסוימת. בדיקת הפוליגרף נעשית במכונים שונים הפזורים ברחבי הארץ ועל מכונים אלו לעבוד בצורה מסודרת כפי שנדרש בחוק ולהחזיק ברישיון מיוחד לעסוק בתחום.

בדיקת הפוליגרף נעשית בשלבים מסוימים והיא כוללת הכנת שאלות מסוימות שאותן ישאל הנבדק במהלך הבדיקה ויהיה עליו להשיב עליהן ב – כן ולא. טרם בדיקת הפוליגרף על הבודק לתאם ציפיות עם הנבדק ולהסביר לו אודות התהליך ולשמוע את גרסתו ולמה הוא הגיע לבצע את הבדיקה. לאחר הבדיקה, הבודק מנתח את הרישומים בעזרת כלים מיוחדים וממלא דוח מיוחד המעיד כי הנבדק עבר את הבדיקה ובה יש את התוצאות.

כלי נגישות