אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

איפור קבוע לגבות


הקוסמטיקה המודרנית, מאפשרת לנשים לעשות את החיים הרבה יותר קלים. במקום לקום בבוקר ולהתעכב שעות בניסיון למרוח איילנר בצורה סימטרית, או לחלופין לבצע את הגבות הבהירות, תוכלי לקבל איפור קבוע, כך שעליך לקום בבוקר, להתלבש, לשטוף פנים ולרוץ לעבודה. אומנם זה נשמע כמו חלום לנשים רבות שעסוקות עם גידול ילדים וקריירה משגשגת, אך יש לא מעט נשים בעבורן מדובר בפתרון מצוין. איפור קבוע לגבות, נעשה על ידי קוסמטיקאיות בעלות הסמכה וידע רב לעסוק בתחום ולרוב הן פותחות קליניקה בביתם או במרכזים מסחריים שונים ובהם הן מקבלות לקוחות.

שיטת ההצללה לאיפור קבוע לגבות

יש לא מעט שיטות מתקדמות בכל הקשור לאיפור קבוע, אך נראה כי השיטה הפופולרית היא – שיטת הצללה המיועדת לעיצוב הגבה באמצעות איפור קבוע. איך זה עובד? בשיטה זו השחזור נעשה על ידי חומרים מיוחדים אשר ממלאים באופן אחיד ומלא לאורך הגבה בהתאם לאזור הצמיחה הטבעי של הגבה. טיפול זה נעשה בהתאמה אישית לכל מטופלת על פי מבנה פניה, אך כמובן גם לפי דרישתה. לדוגמא – ישנן נשים שמעוניינות לעבות את הגבות, בעוד ישנן נשים שיעדיפו גבות דקות טבעיות. שיטה זאת, הינה מתאימה גם לצורך מילוי נקודתי של הגבה, במידה ומדובר במקרה של נשירת שיער בגבה וסוג של "התקרחות" או לנשים בעלות צלקות באזור זה, כך שהתוצאות הן מרשימות.

שיטת השערה

יש לא מעט נשים הסובלות מהתקרחות באזור הגבות, או נשים שהגבות שלהן דקות מידי והן רוצות להגדיש אותן כדי לקבל מראה מרשים וטבעי. יש לא מעט שיטות של איפור קבוע לגבות, ביניהן ניתן למצוא את שיטת ההצללה, קעקוע גבות, ואת השיטה המצליחה והפופולרית – שיטת השערה. שיטת זאת הינה מיועדת לשחזור ועיצוב גבה באמצעות איפור קבוע הנשאר לאורך זמן והוא נקרא- מיקרו פיגמנטציה. למעשה, בשיטה זו השחזור של הגבה נעשה על ידי קוסמטיקאית המומחית בתחום והיא למעשה מציירת ציור של שערות לאורך הגבה, וזאת בהתאם לצמיחה הטבעית של הלקוחה. בסיום התהליך, מתקבלות גבות טבעיות לחלוטין שבמראה ראשוני הן נראות ממש כמו אמיתיות לכל דבר ואף עדינות.

כמה זמן מחזיק איפור קבוע בגבות או בכלל?

איפור קבוע לגבות יכול להחזיק בין שנה למספר שנים, אך כמובן שתלוי גם בכמה גורמים נוספים כמו – סוג הטיפול וסוג העור של המטופלת. עור שמנוני, נוטה לפלוט את החומרים מהר יותר מאשר עור שהוא יבש, כך שהעמידות תלויה גם בסוג העור. לכן, תמיד כדאי לחזור על הטיפול כאשר הגבות מתחילות לדהות או לאבד מצורתן. כמובן שטרם תחילת הטיפול כדאי להתייעץ עם הקוסמטיקאית שתבחן את סוג העור שלך וכך תוכל גם להתאים לך את השיטה הטובה על פי סוג העור וגם תתאם איתך ציפיות מראש. 

כלי נגישות