אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

אימון אישי לקריירה


תחום הקריירה הינו תחום שתופס נפח רב בשגרת היום יום, הרי סיפוק אישי יום יומי מעבודתנו, משפיע רבות על ההרגשה הכללית שלנו ובכלל על שגרת היום יום. כאשר אדם אינו מרוצה ממקום עבודתו, ומרגיש סוג של "תקיעות" או מיצוי התפקיד הנוכחי, המצב משפיע באופן אוטומטי על תפקודו בחיים, אם זה על הזוגיות, גידול ילדים, מצב חברתי ובכלל על מצב הרוח. כאשר הרגשת התסכול מתחילה לקונן בתוככם, זה הזמן המתאים ביותר לפנות למאמן אישי המציע אימון אישי לקריירה. אימון זה יכול להפוך את אותה נקודת זמן למשמעותית ובכלל לקבל הזדמנות מצוינת לשינוי ולהתפתחות אישית בתחום הקריירה, אשר תשפיע באופן כלל על ההרגשה הפנימית שלכם.

 מהו אימון אישי לקריירה?

אימון אישי אצל מאמן מוסמך, יוכל לסייע לכם לגלות את הכוחות והיכולות אשר טמונות בתוככם ובשל פחד ותעוזה הם נשארו בתוככם מבלי להתפרץ החוצה, שהרי לעיתים נוחות במקום העבודה ופחד משינו, יכול להפריע לנו לפרוץ דרך ולעשות את מה שאנחנו אוהבים באמת. למעשה, האימון יסייע לכם להתפתח מבחנה רגשית ולסגל לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים וחיוביים, עד שהם יהפכו לטבעיים.

כיצד עובד התהליך?

מאמן אישי יקשיב לרצונותיכם וייתן לכם את כל הכלים הנחוצים להצלחה וזאת בהתאמה אישית לכל מטופל בדרך שלו. הטיפול הינו ממוקד ולרוב הוא בין 10-15 מפגשים מהנים בהם תוכלו לנצל את שאיפותיכם  בדרך המהירה ביותר.

כלי נגישות