אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

איטום גגות בטון


איטום גגות - יריעות ביטומניות - זיפות גגות

איטום גגות בטון

חייגו עכשיו

073-2331447

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

מבוא מפורט המדריך לאיטום גגות בטון

איטום גגות, גגות בטון הם למעשה אותם גגות שטוחים המצויים ברוב הבניינים והבתים הפרטיים בישראל. ציפויי איטום שונים משמשים סוגים רבים של גגות על מנת למנוע חדירת מים בימי גשם אולם במידה ועבודת האיטום לא נעשתה כמו שצריך, הציפוי עלול להתבלות הרבה יותר מהר מכפי שציפית. מדריך זה יסביר לך באופן בסיסי ביותר כיצד אתה יכול לעשות איטום גגות בביתך ולהכין אותו לחורף. יש להוסיף ולציין כי במידה ואתה לא בטוח לגבי שלב מסויים או לגבי כלל התהליך, עדיף תמיד לפנות לעזרת אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בתחום איטום וזיפות גגות.

פינוי מפגעים וניקיון של השטח

נקה היטב את השטח. בשביל להבטיח איטום מלא, יש להיפטר מהלכלוך ככל האפשר באמצעות מטאטא ויעה. בטון יכול להיסדק וליצור נזילות בדיוק כמו כל חומר קירוי אחר, אולם בניגוד אליהם הוא קל יותר לתיקון ולמיגון, בתנאי כמובן שאיתרת את המקור. עליך לחפש אחר סדקים, חורים או שברים בגג ביתך – מפגעים אלו מהווים מקום חם לחדירת מים לתוך עומק הבטון.

אטימת החורים והפגמים בשטח

מילוי החורים והסדקים נעשה באמצעות אקדח סיליקון לסתימות סדקים. השתמש במרית (שפכטל) להחלקת הסיליקון ולהחדרתו עמוק יותר לחור או לסדק. חזור מספר פעמים על הצד הזה עד אשר אתה בטוח כי הפגמים אטומים לחלוטין. אפשר לסיליקון להתייבש היטב בטרם תמשיך עם עבודת האיטום.

ולסיום

השתמש בסרט דביק לתפרים על מנת לכסות את כל התפרים שנוצרו עקב מילויי הסיליקון. כסה את כל השטח בחתיכת סרט וודא שהתפר נמצא במרכז. מרח שכבת צבע יסוד לבטון על הגג והמתן לייבוש מלא. בחן אם נדרשת או לא שכבה נוספת. מזוג את חוסם האדים למרסס הצבע ורסס שכבה אחידה מהחומר על הגג.

כלי נגישות