אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

איטום גגות רעפים


איטום גגות - יריעות ביטומניות - זיפות גגות

איטום גגות רעפים

חייגו עכשיו

073-2331447

או מלאו פרטים וקבלו הצעה בחינם

Form image

איטום גגות

הדרך היעילה, הבטוחה והאיכותית ביותר לשמור על גג ביתכם במהלך השנה היא באמצעות איטום. הגג הוא החלק הרגיש ביותר בבניין, שכן הוא החשוף ביותר לנזקי מזג האוויר. ללא איטום מקצועי ויעיל מי גשם יחדרו לסדקים בגג, יפגעו בגג ובבניין כולו. חדירה של קור ומים דרך הגג יכולה לגרום להרס של המבנה, להצפות ולשיטפונות.
על כן, איטום הגג הוא קריטי והכרחי לשמירה על בניין יציב ועל שגרת חיים תקינה.
קיים מגוון חומרים ושיטות שונות של איטום גגות כאשר הבחירה ביניהם מתבצעת בהתאם לשיקולי תקציב, סוג הגג וגודלו.

איטום גגות רעפים

נהוגות צורת בנייה שונות של גגות בישראל. רבים מהגגות בישראל הינם גגות שטוחים. אולם, לצד גגות אלה, ישנם לא מעט גגות רעפים אשר נפוצים בעיקר סביבה כפרית ומעניקים מראה מיוחד לבית. גגות רעפים נפוצים בעיקר בבתים פרטיים והם מספקים מראה יפה ואסתטי.
חסרונו של גג רעפים בא לידי ביטוי בעונת החורף. הגשמים והרוחות החזקות שבחורף יכולים לגרום לשברים, סדקים, נפילה של רעפים ולחדירה של מי גשם לא רצויים. 
בדומה לגגות אחרים, גם גגות רעפים זקוקים לאיטום איכותי על מנת לשמור על מבנה הבית ולמנוע חדירה של מים.
איטום של גג רעפים הוא יעיל ואיכותי לאורך זמן. מנגד, מומלץ לבצע אחת לתקופה בדיקה כדי לוודא שהכל תקין ושאין צורך בהחלפה של רעפים.

 
כיצד לאטום גג רעפים?

כפי שכבר כתבנו, אופן איטום הגג תלוי בין היתר בסוג הגג. איטום של גג רעפים חייב להתבצע באופן המותאם לגגות אלה. על כן, יש להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע עם ניסיון נרחב בתחום. איש מקצוע מוסמך ומיומן יידע להציע את האיטום האיכותי, היעיל והחסכוני ביותר שמתאים לגג רעפים.
כאשר מדובר באיטום גג רעפים, אסור להתפשר על איש המקצוע, שכן עבודה לקויה או לא מתאימה תגרום ליותר נזק מתועלת.
קיימות מספר שיטות אפשריות הנהוגות באיטום גג רעפים. ניתן להשתמש בחומרים אקריליים, חומרים פוליאריטניים, זיפות ובחלק מהבתים ניתן לעשות שימוש ביריעות ביטומניות.

אם כבר נתקלתם בחדירה של מים דרך הגג, אסור להתמהמה ויש להזמין מיד איש מקצוע. השתמשו במערכת 2144 ונוכל למצוא עבורכם בעל מקצוע איכותי ומנוסה אשר יפתור את הבעיה ביעילות ובאופן חסכוני.

כלי נגישות