אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

אטרקציות מיוחדות לאירועים


אמן טלפתיה

הפקת אירוע, טומנת בחובה שפע של משימות על מנת שהכל יתנהל בדיוק כפי שאתם רוצים. אחד האטרקציות המבוקשות ביותר בתחום האירועים היא – מופע טלפתיה ועל חושי שהפכו לשם ודבר בתחום האטרקציות. מופע זה מתאים לאנשים פרטיים אשר חוגגים אירועים שונים ואפילו בקרב מרכזי התרבות, המתנ"סים והמוסדות השונים הפזורים ברחבי הארץ. כיום, יש לא מעט אירועים שבהם ניתן להזמין את אטרקציה זאת, אם זה לבתי ספר, ימי כיף וגיבוש לעובדי החברה ואפילו אירועים פרטיים, כמו ימי הולדת, בר או בת מצווה שבהם מזמינים מופעי טלפתיה מרתקים כחלק ממסגרת פעילות התרבות וההווי של האירוע.

 אז מה זה אמן חושים וטלפתיה?

המושג מופע טלפתיה ועל חושי מוכר לנו מתכניות טלוויזיה מובילות וכאשר אנו חושבים על הנושא, מיד עולה בפנינו דמותם של האמנים המוכרים שהם- נמרוד הראל או אורי גלר שזכו לפופולריות רבה בארץ ובעולם. כיום, יש  לא מעט אמנים אחרים שהם פחות מוכרים, אך הם יוכלו לספק לכם ערב מרהיב ביותר ובלתי נשכח. ישנם סוגים שונים של מופעי מסוג זה, שהרי אמן טלפתיה הוא אמן קריאת מחשבות ומציע מופעי טלפתיה אשר בנויים משיתוף הקהל על הבמה והתנסות במגוון שיטות שונות אשר משאירות את הקהל בפה פעור ובעיניים נדהמות.  

מופע מסוג זה הוא מלהיב ביותר את הקהל וכולל את הדברים הבאים: קריאת מחשבות, העברת תחושות, כיפוף כפיות, אינטואיציה פרה פסיכולוגיה ועוד מגוון רב של יכולות מדהימות.

כלי נגישות