אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

אדריכלות ועיצוב פנים לבתים פרטיים


לאדריכל ישנו תפקיד משמעותי בכל הקשור לעיצוב הבית בצורה פרקטית ונינוחה לדיירי הבית, אך לבל נשכח את הפן העיצובי שאף לו יש משקל חשוב בעבודתו. אדריכל הוא למעשה זה שאחראי על תכנון מבנה והוא משלב בתוכו מגוון רב של פרמטרים כמו – אומנות, שהיא עיצובי נכון ומושקע, הנדסה – שהיא פרקטיות בלתי מתפשרת, יצירתיות – פתרונות יצירתיים לכל בקשה וטכנולוגיה שהיא שימוש באמצעים מתקדמים. פרמטרים אלו, מסייעים לאדריכל לתכנן מבנים פרטיים יוקרתיים בצורה פרקטית, נוחה ומתוכננת היטב עד לפרטי פרטים.

למעשה, אנשים רבים נוטים לחשוב כי תפקידו של האדריכל הוא לשרטט את תכנון המבנה על גבי נייר או על גבי תוכנת מחשב אך לא כך הדבר כלל וכלל. אדריכלות היא שלמה תורה בפני עצמה אותה לומד אדריכל שנים רבות ומפגין זאת בשטח בעת עבודתו.

כיצד פועל אדריכל?

בשלב הראשוני,  האדריכל מגיע לבית לקוחותיו ובוחן את השטח עצמו ואת דרישות בעל הבית וכך הוא יכול לתת חוות דעת ראשונית על הפרויקט. לאחר מכן, הוא מתכנון את המבנה בעזרת שרטוטים או על ידי תוכנת מחשב ייחודית ומבצע הדמיה של המבנה. בשלב זה, על האדריכל לקבל החלטות חשובות הקשורות לתכנון המבנה כמו לדוגמא – פתחי הבית, חלונות, דלתות ועוד. בשלב האחרון, עליו לסייע לבעלי הבית בכל נושא האישורים והבירוקרטיה מול הרשויות וכמובן בחירת החומרים איתם יעבדו הפועלים.

כלי נגישות