אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה
שלחו מסרון (SMS) ל2144

פרסום לעסקים קטנים


אם בעבר שימוש במשרדי פרסום היו נחלתם רק של חברות גדולות בתעשייה שיכלו להרשות לעצמן להוציא כספים רבים על פרסום, כיום הדבר שונה לגמרי, מכיוון שיש לא מעט משרדי פרסום שמעניקים שירות עבור עסקים קטנים ובינוניים. למעשה, חברות פרסום אלו מתמחות בחלוקת התקציב הנתון לצורך פרסום בצורה נכונה, על מנת למקסם כמה שיותר את הפרסום ולדאוג לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

עולם הפרסום נחלק לשני אפיקי פרסום מובילים: פרסום במדיה ברשתות האינטרנט ופרסום בשיטה הישנה יותר אוף ליין. בואו נראה מה ההבדל בין השניים ומה האפשרויות המובילות:

פרסום במדיה – פרסום זה הוא יחסית חדש ונראה כי הוא הולך ומתקדם בקצב מסחרר וכל תקופה מסוימת יוצא טרנד חדש. האופציות הן רבות וכוללות את הבאות: קידום אורגני או ממומן במנוע החיפוש של גוגל, כתבות יח"צ באתרי חדשות מובילים, באנרים בפורטלים ובארים שונים, כרטיסי ביקור דיגיטליים פרסום ממומן ברשתות חברתיות, שימוש באפליקציות, שליחת ניוזלטרים, בניית אתרי אינטרנט ועוד.

פרסום אוף ליין – פרסום זה הוא אומנם ישן יחסית, אך הוא יעיל לחברות מסוימות. האופציות הן: שילוט חוצות, פרסום בעיתונים ומקומונים, מגנטים, חלוקת פליירים וברושורים, קטלוגים, מוצרי פרסום כמו גאדג'טים, דיילים ודיילות בכנסים ובמקומות מרכזיים, דוכנים בירידים, פרסום על אוטובוסים ורכבים, הדפסה על חולצות וכובעים, מדבקות ועוד מגוון אופציות נוספות אחרות.