אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה
שלחו מסרון (SMS) ל2144

משרדי פרסום


אם בעבר משרדי פרסום היו עסוקים בלפרסם חברות בעיתונים ועל שלטי חוצות, נראה כי הדבר כיום שונה לחלוטין ורוב הפרסום מתמקד באפיקי מדיה מובילים. עולם הדיגיטלי השתלט על חיינו והפך אותנו לצרכני מדיה גדולים מבלי שנשים לב לכך. אופציות הרבות של אפיקי פרסום באינטרנט, למעשה הפכו את היוצרות וכל חברה מעוניינת לעבוד עם משרדי פרסום מובילים שיסייעו לה למתג את החברה בצורה מדויקת באפיקי מדיה מובילים. נכון שגם אפיקי פרסום אוף-ליין עדין קיימים ומשרתים בנאמנות את חברות הפרסום, אך ניתן לשלב בין השניים ולחלק את התקציב בצורה שתספיק גם לפרסום באפיקי מדיה וגם בשיטות המסורתיות הישנות יותר.

מהם אפיקי פרסום דיגיטליים במדיה?

רשת האינטרנט מונה מגוון רב של אפיקי פרסום רלוונטיים המתאימים לקהלי יעד רבים המאפשרים לחברות ליצור קמפיינים מדויקים על פי קהל היעד. ניקח לדוגמא – פרסום באמצעות שלטי חוצות או כמודעה בעיתון מקומי, אומנם אינה ממוקדת, הרי לא ניתן לדעת כמה אנשים בפועל ראו את הפרסום והאם המוצר בכלל רלוונטי אליהם, בעוד בפרסום במדיה ניתן לכוון לקהל יעד רלוונטי ולעקוב אחר התוצאות ולבדוק האם הפרסום אכן היה רווחי והניב תוצאות. פרסום במדיה ניתן לבצע בכמה דרכים: על ידי כתבות יח"צ באתרי חדשות מובילים, באנרים באתרים ספציפיים, סרטונים, קידום באינטרנט, קמפיינים ברשתות חברתיות מובילות ועוד מגוון רב של אפשרויות.