אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה
שלחו מסרון (SMS) ל2144

מענה אנושי לעסקים


כל עסק יודע את החשיבות של זמינות ללקוחות ומענה אנושי מידי לכל לקוח שפונה לחברה לצורך קבלת שירות או לצורך הצטרפות או רכישה של מוצרי החברה. עסק שאינו זמין עבור לקוחותיו, יכול להפסיד לא מעט כסף, הרי כאשר לקוח מצלצל לקבל שירות הוא רוצה לקבל מענה אנושי באותו רגע וכאשר אין מענה, הלקוח עובר למתחרה ללא שום נקיפות מצפון. מעבר לכך, מענה אנושי מעיד על אדיבות ואמינות של החברה שתמיד זמינה לרשות לקוחותיה. אך כידוע לכולם, מענה אנושי עולה לא מעט כסף ולא כל עסק יכול להחזיק ברשותו מזכירה, בעיקר כאשר מדובר על עסקים קטנים ובינוניים שנמצאים יותר בשטח ופחות במשרדים, ולעיתים גם מזכירה או פקידה ואפילו צוות שירות לקוחות לא מצליחים להשתלט על כמות גדולה של שיחות.

אז מה עושים?

כיום, יש לא מעט חברות המציעות שירות מענה טלפוני אנושי עבור חברות. בתחום זה קיימות שתי אופציות: האופציה הראשונה היא מענה ללקוח ואפשרות לקיחת פרטי התקשרות לצורך חזרה של בעל העסק ללקוח בשעות היום או בשעות שהמשרד אינו מאויש. כלומר, לקוח שיפנה לחברה יגיע לנציג שייקח ממנו פרטי התקשרות והם יועברו לבעל העסק. האופציה השנייה היא – אפשרות מענה אנושי הכולל מסירת פרטים בסיסיים ללקוחות המתקשרים כמו – מחירים, קביעת פגישות, מסירת מידע וכל מידע על פי לבקשת הלקוח.