אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה
שלחו מסרון (SMS) ל2144

הובלות משרדים


הובלות - מובילים

עוברים משרד? דבר ראשון בשעה טובה, שהרי – "משנה מקום משנה מזל". מעבר משרד, הוא שונה בהחלט ממעבר דירה רגילה, שהרי המשרד מכיל בתוכו פריטים רבים וציוד רב אשר זקוקים לתשומת לב מיוחדת בעת העברתם ממקום למקום. לכן, הובלת משרד חייבת להיעשות רק על ידי מובילים מקצועיים אשר מתמחים בהובלת משרדים. במשרדים ניתן לראות פריטים רבים הזקוקים לתשומת לב מיוחדת בעת המעבר כמו – חוטי חשמל וכבלים רבים, רשתות תקשורת, מערכות מורכבות שונות, מרכזיות, ריהוט משרדי מורכב, ציוד משרדי חשוב ורגיש כמו- קלסרים, ניירות, תיקים ועוד פריטים רבים. מסיבות אלו, כאשר עוברים למשרד חדש ומפנים את הישן, יש צורך להיעזר רק בחברות מיומנות המציעות הובלת משרדים בעלות ניסיון רב בהעברה תכולה מסוג זה.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שירותי הובלות למשרדים?

בחירת חברת הובלות מקצועית, היא לא עניין של מה בכך, הרי קיימות חברות רבות, חלקן מקצועיות וחלקן יותר "חובבניות". לכן, בעת הזמנת חברת הובלות, עליכם לבצע סקר שוק מעמיק ולבדוק עם כמה חברות את ניסיונם בתחום וכמובן גם לקבל המלצות. על מנת שלא לגרום נזק לציוד המשרדי, חברות אלו מצוידות בניילונים מיוחדים, איתם הם עוטפים בזהירות את הריהוט על מנת שלא יינזק במהלך ההובלה, והן משתמשות בטכניקות שונות על מנת להעביר את הציוד בזהירות רבה.